Auto

Pe pistă

Articol de Răzvan Scăeşteanu  —  vineri, 10 octombrie 2008

Pentru unii Evo X este doar o maşină de paradă, dar locul său este pe linia de Start


Mitsubishi Lancer Evo X este o maşină pentru pasionaţi, cu o istorie îndelungată în lumea raliurilor, care solicită cunoştinţe temeinice de pilotaj pentru a da tot ce poate. ;) Sigur, la prima vedere, Evo X poate părea un Lancer căruia i s-au umflat pasajele roţilor, i s-au tăiat două prize de aer pe capotă, i s-a pus un eleron şi i s-a grefat un kit aerodinamic (bare faţă/spate, praguri etc.) agresiv. Greşit! Numai caroseria se înrudeşte cu Lancer-ul obişnuit. În rest, totul a fost reproiectat astfel încît bolidul să obţină performanţe maxime atît pe asfalt, cît şi pe macadam. Suspensiile au fost îmbunătăţite pentru a conferi stabilitate pe virajele abordate la limită, frînele Brembo fac faţă cu brio solicitărilor brutale şi repetate, iar transmisia integrală cu S-AWC (sistem de control dinamic) conferă maşinii o manevrabilitate de invidiat chiar şi în condiţii mai puţin propice, precum cele oferite de un circuit de karting. Cum în România nu există, din păcate, o pistă adecvată, :( a trebuit să ne mulţumim însă cu demonstraţia celor 295 CP şi în aceste circumstanţe.


39.270 euro (TVA inclus) costă un Mitsubishi Lancer Evo X

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.