Campionate

Dacia în top

Articol de Valentin Damian   —  marți, 23 decembrie 2008

Maşina românească a reuşit să pătrundă în cel mai tare campionat din Europa, devenind sponsorul principal al lui Udinese



În Serie A, doar Fiorentina are inscripţionat pe tricouri numele unei celebre mărci de maşini: Toyota. Duminică seară, pe San Siro, jucătorii lui Udinese s-au afişat contra lui Milan cu Dacia pe piept, brandul low-cost al grupului Renault devenind sponsorul principal al echipei din Udine. "Este cel mai bun mod de a creşte notorietatea mărcii Dacia pe piaţa italiană. Este o marcă tînără, care este deja cunoscută la noi mai ales printre cei tineri, clienţii noştri principali", a declarat Andrea Baracco, directorul de imagine al lui Udinese.



Italia este pe locul 3 în topul ţărilor din Europa Occidentală în ceea ce priveşte vînzările de Dacia după primele 11 luni ale lui 2008 ;) , în urma Franţei şi a Germaniei. Renault Italia, importatorul brandului francez în Peninsulă din care face parte şi Dacia, a încheiat contractul de sponsorizare cu Udinese după ce a vîndut în acest an 7.788 de unităţi de Dacii din care 1.672 de Sandero. În topul lui 2008 pentru Dacia se mai găsesc Maroc, Algeria, Ucraina şi Turcia.



Udinese nu este prima echipă din străinătate care joacă cu Dacia pe piept. La mijlocul anilor '90, echipa argentiniană Lanus a avut sponsor cu acelaşi nume, un dealer local care comercializa Dacia sub brandul Renault devenind sponsorul echipei sud-americane.



7. 788 de maşini Dacia s-au vîndut în primele 11 luni în Italia



"Sîntem încîntaţi de parteneriatul cu Dacia. Este o marcă tînără şi dinamică, fiind deja cunoscută în Italia"

Pietro Leonardi, director general Udinese

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.