Aceasta este a doua saptamana, in care campania “Ai, n-ai - Ce-ai avut si ce-am pierdut” creste adrenalina la Radio 21. Mecanismul e simplu. Radio 21 pune la bataie, pe rand, 6 super premii si invita ascultatorii curajosi sa se inscrie in cursa pentru castigarea lor, riscand un obiect inedit si drag lor. Cei alesi vin cu obiectul in Fabrica Dementa, aleg dintre numerele pare si cele impare si dau cu zarul.
Daca in 3 din cele 5 aruncari ies numerele alese de ei, ascultatorii pleaca acasa cu obiectul cu care au venit dar si cu premiul oferite de Orlando, Escu si Popescu. Daca invitatii celor trei dementi pierd la zaruri, ei vor urmari cu un nod in gat cum gazdele emisiunii ii deposedeaza de obiectul drag si il distrug chiar de fata cu ei.
Pentru primul premiu, un LCD cu diagonala de 107 cm, Florin din Voluntari si-a demontat usa de la casa si a venit cu ea in carca la Radio 21, in speranta ca va vedea meciurile de fotbal pe ditamai LCD-ul, ca sa vada mai bine daca a fost sau nu ofside.
Norocul a fost de partea lui si a castigat LCD-ul la zaruri.
Marti, Ana-Maria din Buzau vine in Fabrica Dementa cu rochia de mireasa si costumul de ginerica al sotului, pe care le risca pentru o excursie romantica la Paris, o a doua luna de miere. Daca soarta va fi sau nu de partea ei, veti auzi in Fabrica Dementa de la Radio 21, marti, 7 aprilie. Imaginile video cu aruncarile curajosilor pot fi urmarite pe www.radio21.ro.
Al treilea premiu pus in joc in Campania “Ai, n-ai” este o tinuta super cool Y3 realizata de Yohji Yamamoto, creatorul preferat al lui Irinel Columbeanu.
GSP special • Diverse • CAMPANIE
Campania "Ai, n-ai" creşte adrenalina la Radio 21
Articol de Gazeta Sporturilor — luni, 06 aprilie 2009
{{text}}