Gazeta, campionii olimpici şi microbiştii lansează campania pentru o nouă atitudine în sportul românesc. De ce? Pentru că NE PASĂ DE SPORT. Poate PREA MULT
Dragomir şi Sandu au primit scrisori * Fotbaliştii şi-au vopsit maşinile * Campionii olimpici au trimis mesaje * Site-ul ziarului a fost ocupat * Cititorii participă cu idei * Acesta e doar începutul schimbării * Uită-te azi la derbyul Steaua - Rapid, pe Antena 1, şi vei vedea ce pot păţi jucătorii manelişti într-un vestiar de fotbal!
Peste 500.000 de euro. Aceştia sînt banii pe care Gazeta Sporturilor îi investeşte în concepţia, execuţia şi promovarea campaniei "Ne pasă de sport. Poate prea mult".
Mesajul a început să circule de luni, cînd Mircea Sandu şi Dumitru Dragomir au primit cîte o scrisoare cu sloganul campaniei.
Forţa de penetrare a ştirii
Şefii fotbalului au reacţionat ciudat. "Am fost ameninţat cu moartea! Probabil că sînt suporteri", a ieşit Dragomir în faţa camerelor TV aflate acolo pentru Centenarul FRF, Adunarea Generală şi Comitetul Executiv al UEFA.
Şi din acel moment, forţa de penetrare a ştirii a făcut ceea ce, de regulă, se obţine printr-o campanie clasică. Televiziuni, agenţii de ştiri, siteuri, bloguri şi ziare au preluat mesajul.
"Mesajul unor deziluzionaţi împătimiţi"
A doua zi, Gazeta a publicat fotografii cu maşini ale fotbaliştilor care aveau acelaşi slogan vopsit cu spray. Şi mesajul unei campioane olimpice trimis redacţiei.
Pe fondul scandalului din fotbal, al reţinerilor arbitrilor şi oficialilor FRF, publicul a găsit cuvintele "Ne pasă de sport. Poate chiar mult" drept unele pe care le-ar fi putut spune el în orice moment. Decente şi dezirabile. "Este mesajul unor deziluzionaţi împătimiţi ai fotbalului, venit la momentul oportun", remarca pe siteurile gsp cititorul cu nick-name-ul Sava Hammer.
Cei care au inspirat
Campania clasică porneşte azi. Prin spoturi tv, radio, prin machete de presă şi bannere.
Partenerii gsp pe strategie de creaţie şi pe creaţie sînt oamenii de la Headvertising, cei care au cîştigat Golden Drum la Portoroz cu campania gsp din 2003 şi Marele Premiu la Effie România cu campania gsp din 2006.
Partener pe strategie de media şi pe planning de media este agenţia Starcom.
Întreaga campanie a fost coordonată de echipa de marketing a Gazetei, dar cei care cu adevărat au inspirat-o, au cerut-o şi se vor regăsi sînt cei care alcătuiesc poporul iubitorilor de sport. Cei care ştiu că jocul acesta nu e despre victorie sau înfrîngere, ci despre ce faci ca să ajungi acolo.
E doar începutul schimbării. Dacă facem eforturi concrete, asta spune campania, nu se poate ca totul să rămînă aşa! Pentru că sportul e ceva de care merită să-ţi pese. Chiar prea mult!
"Sportul românesc a ajuns într-un punct mort. Din lipsă de bani şi din prea mulţi bani. Din lipsă de educaţie. Trebuie să luăm atitudine, asta vrea să spună campania noastră. De ce tocmai Gazeta a început? Pentru că îi pasă de sport. Poate prea mult"
Şerban Alexandrescu, creatorul spotului
"Am filmat şi în 2003 prima campanie a Gazetei. I-am regăsit pe oamenii aceştia la fel de lipsiţi de fumuri. Nu sînt vedete, sînt jurnalişti pasionaţi de ceea ce fac şi de sport. Vochin a intrat atît de bine în rolul revoltatului că am crezut că se înfige în fotbalistul-actor"
Radu Muntean, regizorul spotului
Uită-te azi la derbyul Steaua - Rapid, ora 21:00, pe Antena 1 şi pe GSP.RO şi vei vedea ce pot păţi jucătorii manelişti într-un vestiar de fotbal!
{{text}}