- Care este legatura dintre PUMA si echipa Nationala a Italiei?
- PUMA este mandra sa fie ``albastra``. Campionatul din 2006 a marcat pentru companie prima victorie mondiala a unei echipa nationale sponsorizata de catre PUMA . Suntem fericiti sa facem parte dintr-o indelungata traditie, aceea a fotbalului Italian.
- De ce a decis PUMA sa creeze o editie speciala de tricouri pentru Cupa Confederatiilor?
- Credem ca este momentul perfect pentru a ii celebra pe Azzurii si de asemenea pentru a marca implicarea PUMA in fotbalul African.
- Italienii sunt destul de pretentiosi atunci cand vine vorba de culoarea tricoului lor national ; nu este putin riscanta schimbarea ei? Care credeti ca va fi reactia lor?
- Sunt de parere ca fanii Italiei vor intelege si vor aprecia faptul ca prin aceasta colectie , PUMA aduce un tribut mostenirii Fotbalului Italian. Este pentru prima oara cand compania noastra dedica o editie speciala ,de colectie ,unei singure echipe nationale. Dupa victoria extraordinara a Italiei din 2006 ne-am oprit pentru a ne uita in urma la toate lucrurile care au facut din Echipa Nationala a Italiei sa devina atat de cunoscutii Gli Azzurri. Suntem de parere ca Vittorio Pozzo, care a castigat doua titluri mondiale impreuna cu echipa sa , a avut un rol major in scrierea deceniilor de istorie , prin efortul si dedicarea sa de pe terenul de fotbal. Aceasta mostenire a fost transmisa generatiilor urmatoare de jucatori de fotbal si suporteri si este la fel de vie si in ziua de azi. Nuanta noua de albastru , la fel ca si noile detalii de design chiar si insigna, sunt inspirate din zilele de glorie ale lui Pozzo.
- Ne putem astepta si la alte schimbari pe viitor?
- PUMA King XL Italia va fi folosita exclusiv pentru Cupa Confederatiilor din 2009; vom reveni la culoarea traditionala dupa incheierea turneului. Dar stati linistiti, deoarece vom gasi si pe viitor multiple aspecte cu care vom suprinde si satisface consumatorii nostri de fotbal si pe viitor.
- De ce se implica Puma atat de mult in sportul Italian? Ii sponzorizati pe Ferrari, Ducati, SS Lazio, FIGC, Gianluigi Buffon, Mauro Camoranesi, tocmai ati semnat si cu Giorgio Chiellini – exista vreo explicatie anume pentru creerea acestor aliante cu lumea sportului Italian?
- Prin fuzionarea stilului inovator Puma , a cunostinteleor noastre in domeniul articolelor de performanta, cu eleganta, flerul si spiritului Italian , se pune fundatia unei colaborari unice , o adevarata ``declaratie de arta`` care se evidentiaza in acest domeniu foarte competitiv . PUMA isi doreste ca fanii sa se simta mai bine aratand mai bine si abordarea asta se potriveste foarte bine spiritului Italian.
- Veti mai sponsoriza si alte echipe din Italia in viitor?
- Nu pot comenta asupra planurilor PUMA de viitor . Sponsorizarea este foarte importanata pentru compania noastra , pentru ca prin astfel de mijloace brandul PUMA prinde viata si se conecteaza in mod real cu consumatorii nostri. Avem toate intentiile sa prelungim parteneriatul nostru de success cu Federatia Italiana de Fotbal (FIGC) , dincolo de Campionatul Mondial din 2014. Unii dintre noi avem steagul italian pictat pe obraz si toti avem fotbalul in inimile noastre .
GSP special • Diverse • ARTICOL PUBLICITAR
Intrebari si raspunsuri cu Jochen Zeitz, CEO PUMA
Articol de Gazeta Sporturilor — sâmbătă, 06 iunie 2009
{{text}}