Liga 1

8 milioane de euro, venit preconizat de Steaua, din merchandising, în sezonul următor

Articol de Gazeta Sporturilor  —  Monday 30th of November -0001 12:00

Asemenea marilor cluburi europene, Steaua cîştigă bani buni din marketing, adică de pe urma propriilor suporteri! Deja în Ghencea vin anual 1 milion de euro, iar Bobby Durbac, directorul de marketing al clubului din Ghencea, are planuri mari pentru sezonul viitor.

Acesta anunţă că Steaua a încasat deja primul milion de euro din marketing. El vrea să pornească o adevărată industrie în fotbalul românesc. "Cînd am venit aici, am găsit doi oameni. Acum am şase la marketing şi 12 la merchandising, adică sîntem în total 19", anunţă Durbac în revista Money Express.

VREA 8 MILIOANE PE AN

Bobby Durbac este la curent cu ce se întîmplă la marile cluburi europene în privinţa marketingului şi povesteşte cum echipa din Ghencea se va alinia acestora în privinţa cîştigurilor.

"Vreau să creez aici premisele unui business european. Dacă totul decurge conform planului, estimăm 8 milioane euro venituri din reclamă, merchandising, ticketing, catering şi alte activităţi conexe
– cum ar fi revista proprie sau turul de stadion; adică dublu faţă de sezonul abia încheiat", spune acesta.

Targetul de venituri din merchandising pentru sezonul următor al Stelei este de circa 2 milioane de euro.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.