International   •   Liga Campionilor   •   PROBABLY THE BEST BANK IN THE WORLD

Au dat berea pe bancă

Articol de Aurelian Botezatu   —  miercuri, 16 septembrie 2009

În ajunul debutului în Ligă, Liverpool a semnat un acord de 91 de milioane de euro pe 4 ani cu Standard Chartered, renunţînd la Carlsberg



Dacă în Premier League încă îşi caută forma de altădată, pe piaţa financiară Liverpool a dat luni o veritabilă lovitură. "Cormoranii" au bătut palma, pentru un contract de sponsorizare pe 4 ani, cu banca Standard Chartered, care-o înlocuieşte astfel pe Carlsberg, celebră pentru sloganul "probably the best beer in the world". Suma totală pe care o vor încasa pînă în vara lui 2014 de la banca londoneză, care face 90% din profit de pe pieţele din Asia, Africa şi Estul Mijlociu, se ridică la puţin peste 91 de milioane de euro sau 22,75 milioane stagional.



Liverpool are acum şi motiv de mîndrie. Măcar la acest capitol, a egalat-o pe Manchester Utd. Campioana Angliei încheiase şi ea, acum 3 luni, un contract fabulos cu gigantul financiar Aon Corp, stabilind astfel un nou record pentru Europa. Directorul executiv al "cormoranilor", Christian Purslow, susţine că banii nu vor intra în conturile patronilor George Gillett şi Tom Hicks: "Îi vom investi în stadionul pe care vrem să-l construim, dar şi în achiziţii de jucători".  



17 ani a durat colaborarea dintre Liverpool şi Carlsberg, de la care primea în ultimul timp 10 milioane de euro pe sezon

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.