Marca Hagi continuă să fie una dintre cele mai profitabile din sportul românesc, la peste 8 ani de la retragerea sa de pe gazon
Fost internaţional cu o carieră de peste 19 ani (1982-2001) , lider al "Generaţiei de aur", Gică Hagi rămîne un nume de succes în lumea afacerilor. Conform cotidianului Business Standard, acesta ar fi produs pînă acum aproximativ 70 de milioane de euro în economia romnească, inclusiv în perioada în care a activat ca jucător. Iar brandul Hagi produce în continuare, fie că este vorba de campanii de publicitate sau alt gen de evenimente.
Marele Pariu: Academia
Tricourile sale cu numărul 10 se vînd încă foarte bine. Hotelul Iaki, pe care îl deţine, este în continuă dezvoltare, o parte dintre jucătorii pe care i-a promovat ca antrenor au o valoare de piaţă în progres, cel mai bun exemplu fiind Gabriel Torje, cotat la 2,3 milioane de euro. La toate accestea se adaugă şi ultimul său proiect, abia început, Academia de fotbal. Marca Hagi a fost evaluată în 2008 la peste două milioane de euro anual.
GSP special • Media • BRANDUL HAGI
70 de milioane de euro
Articol de Andrei Crăiţoiu — miercuri, 25 noiembrie 2009
{{text}}