Piaţa auto românească a revenit la nivelul din 2003 în ceea ce priveşte numărul de automobile vîndute, în ciuda faptului că, până în 2007, piaţa autohtonă a crescut an de an, uneori cu peste 40%. Îngrijorător este faptul că şi anul viitor va continua scăderea vînzărilor. Prognozele pesimiste arată că piaţa automobilelor noi va ajunge la nivelul de acum şase ani. Pentru consumatori, reversul medaliei este însă constituit de preţurile mici la care au ajuns să se vîndă automobilele.
În 2008, în România s-au vîndut peste 300.000 de automobile. Anul acesta e posibil să nu se depăşească 150.000. Dintre acestea, peste 35.000 au fost ale mărcii Dacia, care se menţine pe primul loc, cu o cotă de piaţă de 30%. Succesul Dacia a fost mai ales pe plan extern, uzina de la Piteşti reuşind să vîndă, în vestul Europei, peste 170.000 de automobile, cu 94% mai mult decît în perioada similară a anului trecut. Cele mai mari vînzări au fost în Germania care a avut cel mai stimulativ program de reînnoire a parcului auto.
Sursa: Antena3
Show more
Loading ...
Failed to load data.
{{#showContent}} {{#content}}
{{/content}} {{/showContent}}
Show more
Loading ...
Failed to load data.
{{#showContent}} {{#content}}
{{/content}} {{/showContent}}
{{text}}