Altele

Valoarea publicităţii la Super Bowl este în scădere

Articol de George Ştucan  —  Monday 30th of November -0001 12:00

Specialiştii estimează că pentru a doua oară în istorie valoarea reclamelor prezentate în pauzele din timpul Super Bowl-ului va fi mai mică faţă de precedentul an. O secundă dintr-un moment publicitar va valora însă peste 80.000 de dolari.

3 milioane de dolari a încasat anul trecut NBC pentru 30 de secunde de momente promoţionale în timpul celui mai urmărit meci din NFL. Adică 100.000 de dolari pe secundă! Record!

TNS Media Intelligence, companie renumită în advertising, a dezvăluit că pentru Super Bowl-ul de pe 7 februarie CBS vinde 30 secunde de publicitate cu aproximativ 2,5-2,8 milioane de dolari. Este doar pentru a doua oară în istorie cînd publicitatea scade de la un an la altul. Totuşi, valoarea publicităţii la jocul urmărit de aproape 100 de milioane de oameni rămîne cea mai mare printre evenimentele televizate.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.