International   •   Campionate   •   FLASH

Vezi ultimele noutăţi din fotbal internaţional

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 05 februarie 2010

TENERIFE NU VREA SĂ JOACE LUNI

"Aici este Carnaval!"

Tenerife - Mallorca este prima partidă care se aliniază recentei decizii a Ligii spaniole de a se disputa partide din Primera şi lunea, nu doar sîmbăta şi duminica. Gazdele nu sînt însă de acord să evolueze pe 15 februarie. Motivul e unul aparte. "Acea zi coincide cu Lunea Carnavalului, una dintre marile fieste ale Sfintei Cruci. Liga nu este conştientă cît de mare e această sărbătoare la noi. Pur şi simplu, ne pune suporterii să aleagă: ori fotbal, ori carnaval. Nu-i corect", şi-au apărat cauza oficialii din Tenerife. Lor li se adaugă şefii lui Cadiz: nici ei nu acceptă ca echipa lor să joace vineri, 12 februarie, cînd pe plan local se desfăşoară alt carnaval.



IRITAT DE INJURII RASISTE...

Fără să ştie, a lovit un adversar

Jo Soo e un obscur jucător sud-coreean. Viaţa sa la juniorii echipei Cultural Leonesa era liniştită pînă la partida contra Numanciei. În plin joc, contra lui s-a auzit: "Chinez de rahat". O dată, de două ori. Cum situaţia se tot repeta, asiaticul n-a mai rezistat şi a răbufnit. A părăsit furios terenul, s-a dus spre fanii ce-l apostrofau şi l-a pocnit în faţă pe primul care i-a ieşit în cale. Cel lovit era însă un jucător al Numanciei, aşezat între suporteri deoarece nu mai fusese convocat. Întrucît Jo nu avea de unde să ştie acest lucru, pedepsele au venit rapid una după alta. Arbitrul i-a dat "roşu" pentru lovirea adversarului, iar conducerea lui Cultural Leonesa l-a concediat fiindcă "nu putem trece peste un asemenea act de indisciplină ce afectează imaginea viitorului pe care dorim să-l construim". (Constantin Popescu)



CITY, PRECAUŢIE ŞI ÎN BRAZILIA

Robinho are mereu 8 paznici

Manchester City l-a împrumutat 6 luni pe Robinho la Santos, dar doreşte cu tot dinadinsul să-l ferească de tentaţiile extrasportive. De aceea, oficialii "cetăţenilor" au angajat 8 bodyguarzi care se ţin scai tot timpul nu doar de atacantul brazilian, ci şi de familia acestuia. O asemenea măsură a fost inclusă în acordul dintre cele două cluburi, costul fiind suportat numai de englezi. Santos profită şi financiar. Cum la prezentarea lui Robinho au venit mai mulţi fani decît la un meci al echipei, şefii grupării din Sao Paulo au început să-i comercializeze imaginea scoţînd pe piaţă tricouri, şepci şi chiar figurine (foto) cu chipul jucătorului. O reuşită: "Afacerea merge strună. Marketingul nostru e permanent în priză, abia facem faţă". (Constantin Popescu)

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.