Fotbal   •   Liga 1   •   RAPID - UNIREA URZICENI, MÎINE, 17:00, ANTENA 1 şi liveVIDEO pe gsp.ro

Alb-vişiniii punctează la marketing: Tricouri cu sigla "1923"!

Ovidiu Herea, Herea, Lucian Răduţă, Răduţă, Rapid

Articol de Cătălin Popescu   —  sâmbătă, 27 februarie 2010

Giuleştenii se pot mîndri cu o colecţie vestimentară pentru fanii săi, precum marile echipe din Europa





Anul 2010 a început foarte bine pentru alb-vişinii. După ce au semnat două contracte de sponsorizare, cu Unibet şi cu Blue Air, şefii din Grant au decis să puncteze şi la capitolul marketing. Primul pas: lansarea unei linii vestimentară cu sigla "1923", anul de înfiinţare al clubului. "E cea dintîi acţiune de acest gen pentru Rapid şi sperăm să fie un succes. Produsele pot fi achiziţionate de la Fanshop-ul de la stadion, dar în viitor dorim să le distribuim şi în ţară prin intermediul partenerilor noştri", a explicat directorul de marketing Horia Manoliu.



Colecţia vestimentară va cuprinde replici ale tricourilor de joc, hanorace, fulare, şepci, pantaloni şi tricouri polo. Unele dintre produse au fost puse deja în vînzare. Un tricou poate fi cumpărat la preţul de 89 de lei, iar un şort costă 48 de lei.





"Toate produsele sînt fabricate în acelaşi loc ca şi cele ale Barcelonei, iar materialele care sînt folosite sînt identice"

HORIA MANOLIU, director de marketing Rapid

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.