Fotbal   •   Liga 1   •   STEAUA

Marketing-ul Stelei, victimă în războiul Gigi - MApN

Articol de Ionuţ Petrişor   —  luni, 21 iunie 2010

De ce a desfiinţat Becali pepartamentul care a realizat în sezonul trecut un profit de 2,5 milioane de euro?





Gigi Becali i-a dat mînă liberă lui Piţurcă în ceea ce priveşte echipa şi staff-ul tehnic, însă s-a implicat direct în privinţa altor sectoare din club şi a luat măsuri extreme. Cea mai dură priveşte departamentul de marketing: Gigi a solicitat desfiinţarea lui, aşa că angajaţii au fost deja trimişi în concediu.



De ce a decis Gigi să scoată în decor un departament care a realizat un profit de peste 2,5 milioane de euro în sezonul trecut? Din cauza diferendului pe care îl are cu Ministerul Apărării Naţionale în privinţa închirierii stadionului. Cum turul arenei, muzeul clubului şi magazinul oficial sînt toate în interiorul complexului Ghencea, Becali e obligat să achite lunar impozite de 40.000 de euro lunar. El speră să scape de aceste impozite dacă ar demonstra că foloseşte stadionul doar cîte 2-3 ore de cîteva ori pe lună, cînd acolo se joacă meciuri.



"Nu trebuie să achit taxe imense dacă nu avem un contract de închiriere pe o perioadă lungă, de un an sau doi, aşa că vom închiria stadionul pentru 4 ore o dată la două săptămîni, cînd jucăm acasă. Partidele de fotbal înseamnă evenimente cultural-sportive, pentru care nu se plătesc impozite" a fost argumentul lui Becali în faţa celor din club.



Realizările departamentului de marketing

- 32 de magazine FCSB la nivel naţional

- turul stadionului, după modelul Real Madrid

- muzeul clubului

- vînzarea de tichete online

- lansarea brandului FCSB

- revista FCSB magazin

- player escort pentru copii

- lansarea mascotei oficiale a clubului - Stelio

- lansarea FCSB catering

- programe de meci

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.