Roş-albaştrii au început să primească oferte din partea mai multor firme, interesate să ataşeze numele clubului la diverse produse
Ciocolată, vin, cola, bere. Numele Steaua a fost deja lipsit acestor produse, care nu se vînd doar în magazinele clubului, ci şi în hipermarketuri. Ideea a prins şi iniţiativa nu le mai aparţine acum doar şefilor din Ghencea.
Producătorii altor mărfuri au început să-i contacteze pe roş-albaştri şi să le propună colaborări. Firme care fac cafea sau alte băuturi energizante s-au arătat interesate să creeze sortimente care să poarte numele Steaua. Care e miza? Numărul mare de suporteri ai "militarilor" atrage. Cînd au lansat cola cu brandul clubului, ei au estimat că vor vinde două milioane de litri în următorul an şi că doar băutura răcoritoare o să genereze o cifră de afaceri de aproape un milion de euro.
300 de sticle de vin spumant Steaua au pus în vînzare roş-albaştrii pentru Sărbători
{{text}}