Campionate

Lovitură de marketing » Chelsea vrea să-şi recupereze banii daţi pe Torres numai din vînzarea de tricouri

Articol de Gazeta Sporturilor  —  Monday 30th of November -0001 12:00

Cluburile din Marea Britanie demonstrează din nou ce înseamnă o strategie de marketing serioasă. Clubul de pe Stamford Bridge vrea să-şi recupereze toate cele 50 de milioane de lire plătite în schimbul lui Fernando Torres numai din vînzarea tricourilor inscripţionate cu numele atacantului spaniol.

Englezii de la The Mirror au făcut deja analizele:
- Tricoul lui Torres s-a vîndut pînă acum mult mai bine decît al înlocuitorului său la Liverpool, Andy Carroll. Proporţia este de 250 la 1.
- "Cererea pentru noul tricou al lui Torres a fost cu 40% mai mare decît atunci cînd spaniolul a semnat cu Liverpool, în urmă cu trei ani", spun furnizorii
- Tricoul lui Luis Suarez este de aproape patru ori mai cumpărat decît al lui Andy Carroll, dar şi aşa se situează în urma tricoului lui Torres, în privinţa vînzărilor. Raportul este 30 la 1.

Ţinînd cont că tricoul lui Cristiano Ronaldo la Real Madrid s-a vîndut în şase luni în peste 1 milion de exemplare, iar Torres a avut în ultimii doi ani cel mai vîndut tricou din Premier League,  specialiştii se aşteaptă ca Chelsea să-şi recupereze banii pe atacantul spaniol în numai trei luni.

41 de lire costă cea mai ieftină replică a tricoului lui Fernando Torres, iar cea mai scumpă este 61 de lire.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.