La 85 de ani de la primul turneul al Internaţionalelor Franţei, porţile arenelor din Paris sînt pregătite să se deschidă iar, pentru ediţia din 2011 a competiţiei. GSP.RO vă prezintă cîteva cifre care vorbesc de la sine despre importanţa turneului de tenis Roland Garros, care va începe weekendul viitor.
- 76,3% din bugetul Federaţiei Franceze de Tenis (135 de milioane de euro din 177,5 milioane) este produs de organizarea turneului Roland Garros la Paris
- 1,53 de miliaone de euro este suma plătită de FFT oraşului Paris pentru folosirea terenurilor de joc
- 40 de milioane de euro este suma totală generată de drepturile TV ale competiţiei, care este transmisă live pe întreg globul
- 10 sponsori oficiali are turneul: BNP Paribas, IBM, Adidas, Alain Afflelou, FedEX, Lacoste, Perrier, Orange, Peugeot şi Longines
- 450.000 de spectatori au văzut turneul de la faţa locului în 2010. În 2016 vor fi 600.000
- 8.5 hectare ocupă "baza" pe care se dispută Roland Garros-ul
- 1.200.000 de euro va primi cîştigătorul turneului de simplu
- 115.000 euro va primi fiecare dintre cîştigătorii competiţiei de dublu
- 36 de euro este cel mai ieftin bilet la Roland Garros, în vreme ce cel mai scump ajunge la 969 de euro.
- 2,6 miliarde de oameni au urmărit întrecerea din 2008 din faţa televizoarelor
- 13 trofee Roland Garros s-au dus în Spania, cea mai bună ţară la simplu, în competiţia băieţilor
- 27 de trofee au jucătoarele din Statele Unite în competiţia WTA
- 16 ani avea cea mai tînără cîştigătoare a turneului parizian: Monica Seleş, în 1990
Show more
Loading ...
Failed to load data.
{{#showContent}} {{#content}}
{{/content}} {{/showContent}}
Show more
Loading ...
Failed to load data.
{{#showContent}} {{#content}}
{{/content}} {{/showContent}}
{{text}}