UPDATE De azi, de la ora 13:00, GSP TV e recepţionat de abonaţii Dolce TV la poziţia 306. Postul a intrat direct în grila de programe a pachetelor Dolce şi poate fi urmărit deja fără a fi nevoie de o cerere în prealabil către operator. Au fost semnate contractele cu UPC şi cabliştii independenţi din ţară, în zilele următoare GSP TV urmînd a putea fi recepţionat şi pe respectivele platforme.
Sîmbătă seară, GSP TV a ieşit din grila de programe Digi, ca urmare a finalului de contract cu RCS-RDS, iar conducerea postului s-a orientat spre alte platforme.
Finalul de sezon încinge discuţia despre drepturile TV ale meciurilor din Liga 1. LPF ar putea transmite partidele din pachetele neadjudecate pe GSP TV în sistem pay-per-view
După ce sîmbătă seara GSP TV a ieşit din grila de programe Digi, ca urmare a finalului de contract cu RCS-RDS, conducerea postului s-a orientat spre alte platforme. Contractele cu UPC, Romtelecom şi cabliştii independenţi din ţară au fost deja semnate, iar de mîine, semnalul GSP TV va fi recepţionat de abonaţii Dolce. Iar în zilele următoare şi pe UPC.
Liga lui Mitică vine la Petrică?
Ieşirea postului GSP TV din grila de programe a operatorului RCS-RDS ar putea fi urmată de un parteneriat cu LPF. Dacă nu vor fi vîndute cele 6 pachete din drepturile TV ale Ligii I rămase disponibile, Liga ar putea decide să transmită meciurile respective pe GSP TV. Cum? Ar prelua un spaţiu propriu de emisie pe GSP TV, în care să transmită rezumatele şi partidele din Liga 1 rămase în custodia sa.
LPF ar gestiona independent acest spaţiu fără a avea vreo implicare în patronatul şi politica editorială a postului TV, care rămîne în cadrul trustului Intact. Parteneriatul ar presupune şi o înţelegere pentru sumele provenite din publicitate.
Alegi, plăteşti şi vezi
Cei care ar dori să vadă la televizor meciurile transmise astfel pe GSP TV ar trebui să plătească pentru fiecare eveniment în parte, acestea fiind codate. Sistemul pay-per-view face ca iubitorii de fotbal să aleagă partida pe care doresc să o vizioneze, ceilalţi telespectatori urmărind programele obişnuite ale postului, în regim gratuit, asigurat de plata abonamentului lunar stabilit de cablişti.
Acest sistem e folosit, spre exemplu, de Digi, care prin oferta Digi Film lasă abonaţilor posibilitatea să programeze exact filmul pe care vor să îl vizioneze, plătind 3 lei pentru fiecare opţiune.
{{text}}