Media

RCS-RDS vrea să preia UPC şi poate avea 4 milioane de clienţi pe TV. Consiliul concurenţei nu se opune

Grupul RCS-RDS este aproape de preluarea UPC România

Articol de Gazeta Sporturilor  —  sâmbătă, 16 iulie 2011

Grupul RCS-RDS, compania de comunicaţii prin cablu cu cea mai mare acoperire din România, este interesată de preluarea UPC România

Discuţiile privind această tranzacţie au început încă din această primăvară, iar Consiliul Concurenţei n-ar fi împotriva încheierii acestei afaceri.

"Am zis că nu sîntem aprioric împotrivă. Este o cotă mare de piaţă, evident, dar trebuie analizat. Ei vor argumenta, şi eu sînt dispus să accept asta, că nu numai cablul contează, pentru că oamenii au acum alternative să folosească şi antena. Mai sînt posturi de televiziune pe internet. Deci s-ar putea ca piaţa să fie mai mare, nu numai prin cablu propriu-zis", a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei, citat de wall-street.ro

Dacă cele două companii s-ar uni, noua entitate ar avea aproape 4 milioane de clienţi numai pe segmentul de televiziune, 1,7 milioane de clienţi pe telefonie fixă, 1,4 milioane pe telefonie mobilă si 1,4 milioane pe internet fix. Cifrele de afaceri adunate ar duce la constituirea unui grup cu venituri anuale de aproape un miliard de dolari.

RCS-RDS a încheiat anul trecut pe pierdere, după ce în 2009 a consemnat un cîştig net de 211,83 milioane de lei. Grupul şi-a început activitatea în urmă cu 15 ani şi este prezent şi pe pieţele din Ungaria, Cehia, Slovacia, Croaţia şi Serbia.

Prezentă pe piaţa românească din 1992, UPC România este afiliată la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din lume.

Grupul RCS-RDS a obţinut 7 pachete la licitaţia drepturilor tv pentru meciurile din Liga 1, urmînd să plătească suma de 100,4 milioane de euro în următorii 3 ani.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.