GSP special   •   Media   •   MEDIA

GSPTV a fost introdus în grila celor de la UPC. RCS-RDS încă nu a pus în practică decizia CNA

Cine are DolceSport (1,2 milioane abonaţi), UPC (1 milion de abonaţi) sau are contract cu societăţi independente, cum este AKTA (200.000) văd postul de sport GSPTV

Articol de Gazeta Sporturilor   —  duminică, 17 iulie 2011

Decizia anunţată de CNA pe 12 iulie, conform căreia GSPTV trebuie introdus în pachetul de bază de societăţile de cablu după ce postul TV de sport s-a declarat liber la retransmisie, a fost pusă aplicată de UPC sîmbătă, în jurul prînzului.



Cei care au contract cu societatea de cablu UPC văd pentru prima dată în grilă postul GSPTV, înfiinţat în urmă cu fix trei ani, după ce consorţiul Antena 1-RCS/RDS a cumpărat drepturile de transmisie a Ligii 1 pentru sezoanele 2008-2011.



În acest moment, GSPTV a ajuns să fie văzut de aproximativ 2,4 milioane de abonaţi (DolceSport, UPC şi independenţi), în condiţiile în care RCS are în jur de 2,7 milioane de clienţi şi este principalul jucător din piaţă. În următorii trei ani, DigiSport va transmite nu mai puţin de şapte jocuri în fiecare rundă, Antena 1 şi GSPTV vor difuza un meci pe etapă, iar DolceSport o partidă.



Din cauza fricţiunilor dintre foştii parteneri, GSPTV nu a intrat încă în grila de programe a celor de la RCS/RDS, însă decizia anunţată de CNA în urmă cu cinci zile obligă la acest pas. Consiliul Naţional al Audiovizualului a confirmat, pe 12 iulie, cele 25 de posturi TV declarate libere la retransmisie, adică nu percep bani pentru difuzarea programelor, care trebuie să existe în grilele societăţilor de cablu. GSPTV este pe locul 13 în respectivul clasament întocmit în funcţie de rating.



Sesizarea CNA-ului atrage după sine amenzi împortiva celor care nu pun în aplicare hotărîrile Consiliului care supervizează piaţa TV. Cel mai probabil, Antena Group va face această reclamaţie luni.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.