Campionate

VIDEO Ce strategie de marketing! Getafe îşi îndeamnă fanii să doneze spermă ca să crească numărul suporterilor

Spotul de promovare al echipei Getafe e inspirat dintr-o producție porno

Articol de Gazeta Sporturilor  —  vineri, 19 august 2011

Spre deosebire de echipele de la noi, care spun că jocul spectaculos şi rezultatele aduc fanii în tribună, specialiştii în marketing ai clubului Getafe au găsit o cu totul altă abordare.

Într-o încercare disperată de a-şi mări numărul de abonaţi, echipa de prima divizie spaniolă a dat publicităţii un clip în care-şi îndeamnă suporterii să doneze spermă. Clipul, inspirat din producţiile porno ale anilor '70, porneşte cu un fan stînd în tribunele goale ale stadionului Alfonso Perez. Sloganul videoului este simplu: "Avem o problemă: sîntem prea puţini".

Apoi ne este prezentat acelaşi suporter, într-o clinică, cu un pahar de plastic în care să-şi lase donaţia şi cu un DVD erotic care să-i facă "munca" mia uşoară. Ne este prezentat apoi rezultatul: un bebeluş cu ochii albaştri, un nou suporter pentru Azulones, numai unul din noua generaţie de fani ai echipei.

Sloganul de final este desprins parcă de pe pereţii clinicilor de specialitate: "Cu cît mai mulţi, cu atît mai bine".

Directorul de marketing al clubului, José Antonio Cuétara, a explicat că filmul este controversat, dar foarte bun şi speră să mărească numărul abonaţilor faţă de sezonul trecut. În stagiunea 2010-2011, Getafe a vîndut aproape 9.000 de abonamente, în condiţiile în care capacitatea stadionului este de aproape 18.000 de locuri.

Vezi mai jos filmuleţul!

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.