GSP special   •   Media   •   amicale steaua

DigiSport a cîştigat războiul cu ProTV în privinţa meciurilor de verificare ale Stelei: 8.500 de euro amicalul!

Steaua prezintă un mare interes și cînd joacă amicale. FOTO: Alex Nicodim

Articol de Remus Răureanu   —  joi, 05 ianuarie 2012

Steaua e singura echipă care generează un interes major şi atunci cînd joacă meciuri fără miză

În ziua în care i l-a furat lui Dinamo pe Pîrvulescu, Steaua a determinat, ieri, şi o dispută pe piaţa media din România. S-a dat bătălia finală în privinţa achiziţionării drepturilor TV pentru jocurile de verificare ale roş-albaştrilor din cantonamentul din Antalya.



Două posturi au licitat pentru cele 5 jocuri: ProTV, post care are drepturile Stelei în Europa League, şi DigiSport. Cei din Pache Protopopescu au propus 37.000 de euro, însă Digi a plusat cu 5.000 de euro peste oferta ProTV-ului şi au avut cîştig de cauză. Steaua cedase drepturile agenţiei prin care şi-a rezolvat stagiul din Antalya, aceasta fiind cea care a negociat cu posturile TV.



"Steaua e singura echipă care generează dispute de acest gen pe piaţa media şi pentru care eşti nevoit să licitezi sume de peste 15.000-20.000 de euro ca să poţi să obţii drepturile TV" a fost declaraţia unui şef al DigiSport. Spre comparaţie, drepturile TV pentru meciurile amicale ale Rapidului, care dispută 8 jocuri în Antalya, au fost achiziţionate de DigiSport cu aceeaşi sumă care a fost necesară pentru un singur amical al Stelei, 8.500 de euro.



Meciurile amicale ale Stelei



29 ianuarie Steaua - Levski Sofia (Bulgaria, locul 3)

31 ianuarie Steaua - Legia Varşovia (Polonia, locul 2)

3 februarie Steaua - Mlada Boleslav (Cehia, locul 4)

5 februarie Steaua - Kuban Krasnodar (Rusia, locul 8)

8 februarie Steaua - Debrecen (Ungaria, locul 1)



Anul trecut a fost scandal

În ianuarie 2011, cedarea drepturilor TV pentru amicalele Stelei a creat o dispută în club. Mihai Stoica, manager general în Ghencea la acea vremea, a dorit să direcţioneze drepturile către DigiSport, unde avea şi el o colaborare. Şefii Stelei n-au fost de acord, au deschis o licitaţie, pe care a cîştigat-o ProTV, pentru aproape 50.000 de euro.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.