Preşedintele federaţiei le-a comunicat reprezentanţilor fotbalului juvenil că nu-i poate sprijini: "Am pierdut sponsori de două milioane de euro şi pînă acum n-am găsit decît unul de 600.000 de euro".
Veste-bombă la Casa Fotbalului. A detonat-o Dan Ionescu, de la sectorul de juniori, la întîlnirea cu reprezentanţii fotbalului juvenil, reuniţi spre a-şi desemna alesul pentru Comitetul Executiv FRF: Marius Cociu, de la LPS Banatul.
Pornind de la deja celebrele stenograme, conducătorii au cerut să fie sprijiniţi de federaţie. "Nu se poate deocamdată. Trezorierul Filimon ne-a anunţat că anul acesta avem un deficit la buget de 5 milioane de euro!", le-a spus Dan Ionescu.
Panouri publicitare doar cu Adidas şi Coca-Cola
Ulterior, în sală a apărut şi Mircea Sandu, care le-a confirmat celor prezenţi că "am pierdut sponsori de două milioane de euro în ultimul timp şi n-am reuşit să găsim deocamdată decît unul de 600.000 de euro". În ultimele luni, Dacia, Raiffeisen, Bigotti şi Carrefour nu şi-au mai reînnoit contractele cu FRF, iar la finalul anului trecut Ursus a renunţat unilateral la înţelegere.
Sponsorul de 600.000 de euro ar putea fi Timişoreana, cu care FRF poartă tratative. Elocvent este şi faptul că, pentru partida cu Uruguay, pe panourile publicitare ale FRF nu mai figurau decît Adidas, sponsorul tehnic, şi Coca-Cola.
"Sînt eforturi financiare pe care le facem, ca să putem avea performanţe trebuie să cheltuim ceva. De unde vom mai face rost de bani vom vedea" (Mircea Sandu, preşedinte FRF, în stenogramele CEx)
22 de milioane de euro a încasat anul trecut FRF după ce a cîştigat procesul cu Loteria Română pentru comisionul legat de veniturile din pronosticurile sportive
Ce contracte a pierdut FRF în ultimul an
Sponsor: Sumă
Dacia: 1.000.000 euro
Raiffeisen: 500.000 euro
Ursus: 500.000 euro
Bigotti: vestimentaţie completă pentru jucători şi staff-ul tehnic
{{text}}