Siglele celor două cluburi proiectate pe gazon în timpul meciului, distanţele exacte de la care s-au executat loviturile libere bătute de Marius Niculae sau Ciprian Deac, linia care arată dacă un jucător e sau nu în ofsaid, dar mai ales prezentarea modernă a celor două formaţii au fost cîteva dintre surprizele transmisiei Digi Sport.
Programul folosit duminică seară în Giuleşti este dezvoltat de o firmă din străinătate şi a fost oferit sub formă de probă pentru postul TV la meciul Steaua - CFR Cluj. Programul a fost agreat de FIFA şi folosit în Africa de Sud la CM 2010.
După acea partidă, DigiSport a decis achiziţionarea pachetului de grafică respectivă pentru care a plătit aproximativ 40.000 de euro. Programul folosit în premieră în România de postul deţinător de drepturi în Liga 1 poate oferi mult mai multe servicii, dar costul acestuia se ridică pînă la 200.000 de euro!
Grafica care a fost folosită la derby-ul Rapid-Dinamo, va fi folosită de acum mereu la meciurile importante din prima Ligă.
DigiSport deţine în acest moment 7 pachete dintre cele 9 pentru meciurile din Liga 1 în perioada 2011-2014. Pentru ele va plăti 58,2 milioane de euro fără TVA. Celelalte două pachete aparţin DolceSport, care a plătit 12.900.000 de euro plus TVA, respectiv Antena Group, care va achita 10.500.000 de euro plus TVA.
GSP special • Media • MEDIA
VIDEO & FOTO / Grafică specială de 40.000 de € folosită de DigiSport la meciul Rapid - Dinamo 0-0!
Articol de Andrei Crăiţoiu — luni, 02 aprilie 2012
DigiSport, postul care a transmis meciul din Giuleşti dintre Rapid şi Dinamo, terminat la egalitate 0-0, le-a oferit telespectatorilor mai multe informaţii speciale în timpul partidei.
{{text}}