International   •   Campionate   •   ITALIA

De la pariuri şi napolitane la maşini» Jeep va fi noul sponsor unic al lui Juventus

Așa arată noile tricouri ale lui Juventus

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 06 aprilie 2012

Juventus va avea din sezonul viitor un singur sponsor pe tricou. În urma deciziei patronului Fiat, torinezii vor face reclamă doar la Jeep (marcă a grupului auto italian) în următoarele trei sezoane, indiferent de competiţie. În această perioadă, clubul va încasa 35 de milioane de euro datorită acestui parteneriat.

Din 2010, înţelegere pînă pe 30 iunie 2012, Juventus colaborează cu doi sponsori: casa de pariuri ”Betclic”, principal, care dă 8 milioane de euro pe an, şi Balocco, ce comercializează produse dulci precum napolitane, biscuiţi şi prăjituri, al cărui aport stagional este de 3 milioane. Anterior fuseseră tot sponsori unici: New Holland (2007-2010), ce plătea 11 milioane pe sezon, şi ”Tamoil” - 24 de milioane.

 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.