Sporturi   •   Auto   •   Drive test

Lipseste Chuck

Articol de Gazeta Sporturilor   —  marţi, 17 iulie 2007

Lansata in Romania, Ford Ranger este masina cu care actorul Chuck Norris iesea invingator in toate luptele din serialul american. Chiar daca nu esti fan al lui Chuck Norris, n-are cum sa-ti fi scapat la televizor, printre picaturi, o imagine cu politistul texan la volanul unei masini americane. Titlul serialului? "Ranger, politist texan", iar partenera sa de film este, logic, Ford Ranger.



Pick-up-ul a ajuns acum si in Romania. La noi inca nu sint la moda. Parca esti mai interesant intr-un SUV, de exemplu, pe cararile muntilor. Asta se intimpla acum. Poate piata se va dezvolta si pe acest segment, mai ales ca Ford Ranger are o companie asiatica selecta: Mitsubishi L 200, Toyota Hilux, Nissan Navarra sau Mazda BT-50.



3 versiuni de caroserie

Masina este disponibila in trei versiuni de caroserie. Modelul cu 4 usi si cabina dubla in care intra lejer 5 persoane. Super cab are tot 4 usi. Diferenta este ca exista si o usa spate cu deschidere in oglinda, iar montantul central a disparut. Ultima e varianta cu doua usi si cu o mare bena. In functie de versiune, lungimea benei lui Ranger poate fi 1,53, 1,75 sau 2, 28 metri. Volumul de incarcare este de 1.200 de litri si o sarcina maxima de o tona. Ford Ranger include ambele variante de tractiune: 4x4 si 4x2.



Rege in off-road

Pentru Europa, Ranger este dotat cu un motor diesel, dar turbo si cu injectie common-rail: 2.5 TDCi si 143 cai-putere. Primul test, pe sosea. Americanca produsa in Thailanda are multa viata in ea. Cuplul motor este de peste 300 Nm, suficient pentru aceasta masina. Este solida si iti creeaza un sentiment de siguranta. In off-road, Ranger este la inaltime datorita sistemului de tractiune integrala care poate fi folosit fie in modulul 4x4 fie 4x4 cu reductor. Nu exista panta care sa i se impotriveasca lui Ranger. Cind te intorci pe asfalt important este sa decuplezi reductorul.

Concluzie? Design modern, interior rafinat, cabina spatioasa, capacitate mare de incarcare si o evolutie excelenta pe teren accidentat. Ford Ranger devine provocator. Trebuie sa-l exploatezi la maximum pentru a vedea ce poate! Intrebati-l si pe Chuck!





Date tehnice


Motor 4 cilindri in linie

Cilindree 2.499cmc

Putere maxima 143 CP la 3.500 rpm

Cuplu maxim 330 Nm la 1.800 rpm

Cutie de viteze manuala, 5a1 trepte

Viteza maxima 160 km/h

Acceleratie 0-100km/h 12,1 secunde

Consum mediu 6,1 litri

Capacitate rezervor 63 litri



Cifra

25.085 euro (fara TVA) costa un Ford Ranger 2,5 TDCi XLT, cabina dubla










Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.