GSP special   •   Publicitate   •   CLICK LESS, THINK MORE

Click less, think more! O campanie GSP de navigare pe Internet fără reacţii adverse!

Articol de Gazeta Sporturilor   —  joi, 15 noiembrie 2012

Gazeta Sporturilor te invită să te gîndeşti de mai multe ori înainte să dai click pe un titlu BOMBĂ, INCREDIBIL, SENZAŢIONAL.

Timp de cîteva zile, printr-o campanie online găzduită de site-ul gsp.ro, Gazeta Sporturilor încearcă să tragă un semnal de alarmă

cu privire la modul în care este captată în prezent atenţia cititorilor de pe Internet.

Printr-o serie de titluri ironice publicate pe pagina de start www.gsp.ro, asemănătoare cu cele pe care Gazeta încearcă să le combată, îţi este transmis următorul mesaj: ”Genul ăsta de titluri te căpiază în fiecare zi pe net. Dacă apar reacţii adverse, intră pe gsp.ro! Un site normal la cap”. Mesajul poate fi lecturat la un simplu click pe unul dintre titlurile false publicate în această campanie pe gsp.ro.

În momentul în care întîlneşti mesajul de mai sus, ai două  variante: fie ”intri pe adevăratul gsp.ro” şi citeşti cele mai noi şi utile informaţii din lumea sportului, fie ”reciteşti titlurile halucinant de senzaţionale” pentru amuzamentul tău.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.