GSP special   •   Ideile Gazetei   •   GAZETA ALTFEL

Un ziar cu suflet » Cîteva dintre cele mai importante iniţiative ale Gazetei

+3 Foto
Mihai Neşu, la ceremonia de lansare a fundaţiei sale.

Articol de Gazeta Sporturilor   —  joi, 07 martie 2013

Dincolo de misiunea clasică a unui ziar de sport, Gazeta s-a implicat de-a lungul vremii şi în acţiuni caritabile sau în organizarea de competiţii pentru elevi.

Numărăm cornere, investigăm chestiunile delicate din sport, dezbatem liber şi deschis cu publicul nostru, aducem exclusivităţi, lansăm agenda zilei, scriem reportaje din arene. Facem un ziar, facem un site. Dar facem şi multe lucruri care trec dincolo de misiunea primordială a unui ziar de sport, informarea.

Pentru că sîntem altfel. Şi am atins, de-a lungul anilor, multe alte domenii. Gazeta a evadat deseori din obişnuit şi a ajuns în colţuri negîndite, cum ar fi iniţiativa social-caritabilă sau implicarea tinerilor în sport.

Cîteva din acţiunile care au dat Gazetei o faţă mai caldă şi mai implicată sînt rememorate mai jos.


Am expus pentru bucureşteni super-fotografiile Olimpiadei

În septembrie 2012, după ce Jocurile Olimpice de la Londra s-au încheiat, 100 dintre cele mai frumoase poze făcute de Raed Krishan, fotoreporterul GSP,  au fost trasnformate în tablouri şi expuse în exteriorul Muzeului Naţional de Artă al României, de pe Calea Victoriei.

Cele 100 de emoţii încremenite - fericire, tristeţe, concentrare - surprinse la marea competiţie londoneză au stat expuse timp de trei săptămîni privirilor bucureştenilor.

Ulterior, lor li s-au adăugat alte lucrări forografice, semnate Cristi Preda şi realizate la Jocurile Paralimpice, tot de la Londra.


Scoatem la fotbal peste 5.000 de liceeni

În 2012 şi 2013, Gazeta Sporturilor a avut iniţiativa de a crea o competiţie de futsal între licee, la nivel naţional, atît la masculin, cît şi la feminin. Aşa s-a născut Cupa Coca-Cola.

Numai la ediţia din acest an s-au înscris 458 de echipe de fete şi băieţi din 397 de licee din toată România. Cea mai mare competiţie naţională de fotbal în sală la nivel de liceu, a reuşit să reunească anul acesta peste 5.000 de participanţi. Cele mai bune două echipe de fete şi de băieţi din totalul liceelor înscrise sunt desemnate campioane naţionale.

Anul acesta, campioanele vor avea parte de o experienţă inedită - un cantonament similar antrenamentelor "tricolorilor"  la baza sportivă de pregătire din Mogoşoaia.

Jucătorii şi antrenorii echipelor cîştigătoare vor primi o tabletă ultramodernă, în vreme ce componenţii echipelor vicecampioane şi tehnicienii lor vor fi răsplătiţi cu cîte un telefon. Numărul echipelor înscrise anul acesta este cu 30 mai mare decît cele de anul trecut, cînd la start s-au numărat 429 de formaţii de liceeni.

Ediţia trecută a competiţiei a adunat la start peste 4.500 de participanţi. Campioanele Cupei Coca-Cola 2012 – liceul Benjamin Franklin din Bucureşti şi liceul Banyai Janos din Harghita - au urmărit direct din tribună sferturile de finală Euro 2012.

70 la sută dintre liceenii din Bucureşti au manifestat interes pentru Cupa Coca-Cola 2013

Am strîns deja 14.500 de euro pentru Fundaţia Mihai Neşu

În vara trecută, Gazeta Sporturilor a hotărît să-l sprijine pe fostul fotbalist Mihai Neşu la strîngerea banilor pentru fundaţia sa, care are scop ajutarea copiilor cu handicap din România.

Atunci agenţia de publicitate Leo Burnett & Target a gîndit pentru GSP o campanie cu totul originală: brandurile participante la campania Secundă-viaţă şi-au scurtat spoturile publicitare cu o secundă, iar contravaloarea acesteia a fost donată Fundaţiei Mihai Neşu.

Diferenţa dintre o reclamă de 30 de secunde şi una de 29 de secunde este imperceptibilă pentru telespectator. 29 de secunde de spot costă însă cu 3,33% mai puţin, iar această diferenţă, chiar dacă nu pare impresionantă, a devenit importantă prin adunare.

La campanie, pe lîngă Gazeta Sporturilor, a participat şi firma AXA Asigurări. Mihai Neşu a decis să înfiinţeze fundaţia care îi poartă numele după ce, pe 10 mai 2011, a suferit la un antrenament de-al echipei sale, FC Utrecht, accidentul care l-a lăsat paralizat de la gît în jos. Şi-a dorit să ajute şi proiectul său umanitar îi vizează pe copiii cu handicap din România.

Pentru "Secundă-viaţă", agenţia Leo Burnett & Target a fost răsplătită cu primit premiul suprem la categoria "W Innovative Campaigns" de la Golden Drum International Advertising Festival, găzduit în octombrie de oraşul sloven Portoroz.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.