Mihai Nesu

Campania ”Secundă-viaţă”, premiată la International Advertising Cup

Articol de Gazeta Sporturilor  —  marţi, 12 martie 2013

”Secundă-viaţă”, campania de strîngere de fonduri pentru Fundaţia Mihai Neşu iniţiată anul trecut de Gazeta Sporturilor, a fost răsplătită cu un nou premiu. Leo Burnett & Target, agenţia care a dezvoltat mecanismul inovator al campaniei, a cîştigat premiul Best Strategy, categoria Best Admaking, în cadrul International Advertising Cup.

Campania a fost selectată în competiţie în urma Aurului cîştigat la festivalul Golden Drum (categoria Innovative Campaigns) desfăşurat în octombrie 2012 la Portoroz.

În ce constă mecanismul inovator pentru ”Secundă-viaţă”? Mărcile care se alătură campaniei pot ceda contravaloarea unei secunde din spoturile lor TV către o cauză umanitară. În acest caz, către Fundaţia Mihai Neşu. Brand-urile care s-au alăturat pînă acum campaniei sînt Gazeta Sporturilor şi AXA Asigurări.

”Premiul e cu atît mai valoros cu cît nominalizările din categorie au fost campanii dintre cele mai tari de la Cannes 2012”, spune Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

În cadrul campaniei ”Secundă-viaţă” s-au strîns pînă în prezent peste 14.000 de euro, sumă ce ca ajunge la Fundaţia Mihai Neşu.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.