Liga 1

”Intră cu buldozerul în club” » Haos la Galaţi: personalul administrativ obligat să lucreze, de azi, în noul sediu al clubului, la Bucureşti

Articol de Justin Gafiuc, Răzvan Luţac  —  miercuri, 17 iulie 2013

Expresia vine dinspre apropiaţi ai Oţelului, care punctează că noul patronat forţează mîna angajaţilor cu muncă de birou să-şi dea demisia. Ciudăţenia e că inclusiv oamenii care se ocupă cu întreţinerea şi paza bazelor sportive ar trebui să se mute în Capitală!


Scenele de teatru absurd continuă să se joace la Oţelul, unde insolvenţa şi spectrul falimentului au creat haos în curtea fostei campioane a României, versiune 2011. Cu banii de Liga Campionilor evaporaţi din vistierie, plus restanţe majore la jucători şi sediul social al clubului mutat în Capitală, gruparea de la Dunăre a cunoscut la începutul săptămînii alte episoade tensionate.

Naveta imposibilă
În cursul zilei de luni, într-o şedinţă condusă de directorul executiv Remus Pascu, reprezentantul patronului Dan Adamescu, personalul administrativ al Oţelului a fost anunţat că, începînd de azi, va trebui să se prezinte la noul loc de muncă de la Bucureşti! S-a anunţat şi programul de lucru: 9:00 - 17:00. Nici o vorbă despre eventualele costuri pe care le-ar suporta clubul pentru cei care ar accepta să facă zilnic naveta!

Măsura vizează în jur de 10 persoane, care lucrează la marketing, contabilitate, resurse umane, licenţiere, departament de presă, întreţinere şi pază baze sportive. Adică inclusiv angajaţii care au în fişa postului îngrijirea stadionului şi a terenurilor de antrenament din Galaţi vor trebui să vină în Capitală!

Alte sute de dosare mutate în Capitală
"Toţi sînt speriaţi, se intră cu buldozerul în club. Asta e doar o manevră pentru a-i determina pe oameni să-şi dea demisia. N-au nici măcar demnitatea să-şi asume măsura de a-i concedia pe cei consideraţi de ei incomozi", detaliază surse apropiate Oţelului.
În plus, de la stadion au mai fost ridicate ieri alte sute de dosare, care urmează calea celorlalte documente mutate deja la Bucureşti în ultima jumătate de an. Cîteva dubiţe au fost încărcate în curtea stadionului, operaţiune supravegheată direct de Remus Pascu. Oficialul gălăţean a explicat că "dosarele trebuie puse la dispoziţia administratorului judiciar. Angajaţii care nu se ocupă de partea sportivă vor lucra de acum la Bucureşti".


Lichidatorul: "Începem să lucrăm la caz"
Prin decizia adoptată de Tribunalul Bucureşti, de intrare în insolvenţă a clubului, misiunea de administrator judiciar a fost atribuită societăţii "Activ Lichidator IPURL". Instanţa a dispus că "în termen de 40 de zile de la desemnare, administratorul judiciar va întocmi un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă pentru a putea fi angajată răspunderea patrimonială a acestora". Mihaela Vintilă se numeşte persoana care a preluat cazul: "Începem să lucrăm pe dosar. Aşteptăm documentele, trimitem notificări, sîntem în faza preliminară a operaţiunii".


800.000 de euro ar trebui să încaseze Oţelul din drepturile TV pe sezonul trecut: banii au fost blocaţi de LPF pînă la limpezirea situaţiei clubului

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.