GSP special   •   Media   •   GRECIA - ROMÂNIA 3-1

3,2 milioane şi 43 de reclame! :D » România TV a fost lider de audienţă cu meciul Grecia - România, dar a dat cele mai multe reclame din istoria unui meci

Articol de Andrei Crăiţoiu   —  duminică, 17 noiembrie 2013

Postul de ştiri a dat lovitura cu transmisia manşei tur de la Atena, dar aceasta e abia pe 5 în topul audienţelor la meciurile naţionalei din această campanie

Postul de ştiri a fost lider de audienţă pe segmentul orar 21:45 - 23:38, aproximativ 3,2 milioane de români urmărind Grecia-România. Audienţă de zece ori mai mare decît are staţia într-o zi obişnuită! Minutul de aur al meciului a fost înregistrat la 22:29, pe finalul primei reprize, atunci cînd în faţa micilor ecrane erau 3.761.000 de telespectatori.



8 minute de reclame!

Telespectatorii au fost deranjaţi însă de numeroasele reclamele inserate în timpul partidei. Acestea au început din primele secunde şi se schimbau la aproximativ două-trei minute. Fie că era vorba de reclame care ocupau 40 la sută din ecran sau de spoturi de 15 secunde care întrerupeau total transmisia meciului! "CNA va amenda România TV pentru că a difuzat prea mult fotbal în timpul reclamelor" a fost una din glumele postate în timpul live-text-ului umoristic realizat pe site-ul Kamikaze, kmkz.ro.





6,1 milioane de telespectatori este recordul de audienţă al unui meci al "naţionalei", România-Olanda, din 26 martie 2005





Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.