În spatele finalei NFL stă însă şi o competiţie a principalelor branduri de pe piaţa americană, care se întrec an de an să ofere în pauzele meciului reclame memorabile. O adevărată provocare, avînd în vedere că nu oricine îşi permite să cheltuiască 4,5 milioane de dolari pentru a putea difuza un clip de 30 de secunde!
Cele mai reuşite ale acestei ediţii au venit din partea celor de la Jaguar şi Budweiser. Actorii Ben Kingsley, Mark Strong şi Tom Hiddleston, recunoscuţi pentru rolurile lor negative, prezintă noul model de maşină F-Type. Cei trei atrag atenţia asupra tendinţei celor de la Hollywood de a distribui actori britanici în roluri negative. Paralela inedită a fost pe gustul celor care au vizitat site-ul nfl.com, ocupînd prima poziţie în topul preferinţelor.
Click aici pentru a vedea toate reclamele!
Seattle Seahwaks s-a impus fără prea mari emoţii în faţa favoriţilor de la Denver Broncos, scor 43-8, cîştigînd pentru prima dată în istorie Super Bowl-ul.
{{text}}