Sporturi   •   Ciclism   •   TURUL ITALIEI 2014

Nairo Quintana s-a dezlănţuit: "Încetaţi cu glumele! Vorbiţi de parcă aş fi coborît într-o maşină, nu pe o bicicletă"

Articol de Gazeta Sporturilor   —  joi, 29 mai 2014

După mai multe negocieri, reprezentanţii echipelor din Turul Italiei au cerut ca Nairo Quintana, liderul cursei, să fie sancţionat cu pierderea a 55 de secunde pentru scandalul "neutralizării". Măsura nu a fost adoptată, iar columbianul de la Movistar şi-a exprimat nervozitatea la conferinţa de presă

În vîrstă de doar 24 de ani, columbianul Nairo Quintana nu a ezitat să se ia de guler cu oricine a spus că acţiunea sa de pe Stelvio nu ar corespunde cu un cod tăcut al onoarei dintre ciclişti.



Cunoscut drept unul dintre rutierii cu personalitate, fiindcă nici n-ar fi putut altfel să fie loc 2 în Turul Franţei de anul trecut, nestemata de la Movistar a izbucnit la conferinţa de presă, după ce a aflat că echipele vor ca ecartul său să fie micşorat cu 55 de secunde, adică avantajul luat pe coborîrea de pe Stelvio.



"Sincer, cred că ceea ce spun este o glumă. Sau trebuie să fie. Mă face să rîd, pentru că lumea ştie care e realitatea şi toţi cei care au văzut cursa la televizor ştiu ce s-a întîmplat.



Se comportă de parcă aş fi coborît de pe Stelvio într-0 maşină sau pe o motocicletă, dar ar trebui să ştie că am coborît pe o bicicletă, pe aceleaşi drumuri pe care au coborît şi alţii, după care m-am căţărat bine.



Dacă aş fi luat-o pe vreo scurtătură, dacă aş fi urcat în vreo maşină, aş fi înţeles dacă voiau să îmi ia din timp", a explicat columbianul născut în Tunja.



[A fost corect ce a făcut Nairo Quintana? Scandalul "neutralizării" a stîrnit haos în Turul Italiei]



Nairo Quintana este tricoul roz în Turul Italiei, cu un avans de un minut şi 41 de secunde faţă de compatriotul Rigoberto Uran, cel care a avut cel mai mult de suferit în etapa ce a conţinut coborîrea de pe Stelvio.



Cei doi columbieni vor fi implicaţi într-o luptă dură, în condiţiile în care Giro se termină duminică, dar nu înainte de a avea 3 etape grele montane.





Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.