Campionate

VIDEO Wind of Change » Chelsea îşi schimbă sponsorul principal la sfîrşitul sezonului

FOTO: Reuters

Articol de Gazeta Sporturilor  —  marţi, 09 septembrie 2014

Contractul lui Chelsea cu Samsung se apropie de final, colaborarea londonezilor cu koreenii urmînd să se termine la sfîrşitul sezonului. Numele lor pe pieptul lui Chelsea va fi înlocuit, cel mai probabil, de o firmă de transport aerian.

A patra companie aeriană din Europa, Turkish Airlines, are cele mai mari şanse de a deveni noul sponsor al lui Chelsea începînd cu sezonul viitor. Turcii au încheiat contracte publicitare cu Lionel Messi şi Kobe Bryant şi au mai fost sponsori la echipe ca Barcelona, Manchester United sau echipa naţională a Turciei.

Actualul sponsor, Samsung, a venit la echipă în 2005 şi i-a fost reînnoit contractul în 2013. Dacă firma de telefonie mobilă îi sponsoriza pe londonezi cu 24 de milioane de euro, noua suma vehiculată este de 30 de milioane de euro. În schimb, United primeşte 50 de milioane de euro de la Chevrolet.

VEZI VIDEO cu reclama lui Messi şi Bryant la Turkish Airlines:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.