Nationala

UPDATE Probleme înainte de România - Ungaria » Suporterii care vor să cumpere bilete sînt invitaţi să sune pe Lună: "Abonatul FRF nu poate fi contactat". Reacţia federalilor

Articol de Gazeta Sporturilor  —  marţi, 30 septembrie 2014

"Bună ziua! Am vrut să cumpărăm bilete la meciul cu Ungaria, dar cei de la FRF ne pun să sunăm la numere de pe vremea lui Mircea Sandu sau mai vechi. Ajutaţi-ne, vă rugăm, e bătaie de joc",

a sunat un cititor azi, în redacţia GSP.
Persoana care s-a recomandat din Turnu Severin a reclamat faptul că după ce a plasat comanda pe site-ul FRF nu a primit nici un email de confirmare, aşa cum se precizează în instrucţiuni: "Ok, dar m-am temut să nu fie vreo problemă cu comanda şi, ca să nu risc să pierd biletele, am zis să sun la numerele de telefon unde Federaţia ne oferă asistenţă pentru orice nelămuriri legate de comandă. N-a fost chip să dăm de cineva".

Am verificat şi noi
Pe site-ul FRF suporterii sînt întîmpinaţi în modulul de plasare a comenzii cu mesajul: "Ai nevoie de ajutor? Daca intampini probleme in plasarea unei comenzi sau daca ai intrebari de orice natura te asteptam" şi sînt postate 3 numere de telefon. (Galerie foto - facsimil)

Tentativa redactorului GSP de a stabili o legătură pe oricare dintre cele 3 a fost un eşec total. Numerele de mobil sînt închise şi primeşti confirmarea: "Bine ai venit. Momentan, numărul pe care l-ai apelat nu este disponibil", iar pe cel de fix suni în gol.

Explicaţia oficială: FRF are o problemă cu titlul articolului, nu cu telefoanele :)
Gazeta a cerut un punct de vedere oficial Federaţiei.

"Din cauza numărului mare de apeluri la numerele de telefon mobil a devenit imposibil, pentru o scurtă perioadă de timp, apelarea serviciului de asistenţă.

În acelaşi timp, "Abonatul FRF nu poate fi contactat" este o expresie pe care mă îndoiesc să o fi auzit în momentul în care aţi sunat, de aceea vă sugerez să
nu folosiţi ghilimele când folosiţi o metaforă creată de dumneavoastră.

"Persoana care s-a recomandat din Turnu-Severin" e o formulare
nefericită, mai apropiată de mediul selenar, dacă doriţi, decât falsa problemă pe care o invocaţi. Vorbim de un suporter care nu a reuşit să comunice, repet, din cauza numărului mare de apeluri, cu serviciul de asistenţă. Aşadar, nici pe departe "probleme înainte de România-Ungaria", a explicat Gabriel Berceanu, manager comunicare FRF.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.