3.339.000 de români au urmărit sîmbătă seară la TVR 1 confruntarea dintre echipele României şi Ungariei, partidă disputată în preliminariile UEFA EURO 2016.
Transmis în direct de la Arena Naţională din Bucureşti, meciul a pus TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban, comercial. Dacă finala Cupei Mondiale 2014 a înregistat un rating mediu de 3,4 milioane de telespectatori, partida România-Ungaria a ajuns la o medie de peste 3,3 milioane de privitori.
În medie, 3.339.000 de români au stat cu ochii pe televizor sîmbătă seara, TVR 1 înregistrînd, pe intervalul orar 19:01-20:54, un rating mediu de 18% şi o cotă medie de piaţă de 37,9% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 10 octombrie, pe intervalul amintit TVR 1 a avut de patru ori mai mulţi telespectatori decât următorul post clasat, ProTV.
În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Ungaria a fost urmărită de 1.865.000 de telespectatori (rating mediu 18,5%, share mediu 39,8%), dintre care 774.000 reprezintă targetul comercial (15,3% rating mediu, respectiv 40,7% cotă medie de piaţă).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre finalul partidei (ora 20.53), când nu mai puţin de 4.348.000 de români urmăreau la TVR 1 jocul tricolorilor în aşteptarea înscrierii golului victoriei (rating 23,5%, share 43,1% la nivel naţional).
Dintre aceştia, 2.360.000 erau din mediul urban (rating 23,4%, share 45,5%). Tot finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul tînăr, ora 20.51 aducînd recordul de telespectatori pe target comercial: 1.008.000 de persoane (rating 20%, share 47%).
{{text}}