"Eu am propus să se încheie un contract de licenţă de marcă, prin care să le dăm posibilitatea să folosească emblema pînă cînd se stabileşte un preţ de către un evaluator avizat. Iar la preţ să fie un preţ provizoriu astfel încît nici una dintre părţi să nu piardă. Ei nu au mai fost interesaţi de acest demers şi s-a ajuns în această situaţie.
Conducerea armatei îşi dorea un procent de 10% din toate veniturile pe care le obţineau ei şi cred că era vorba de un preţ corect, pentru că este vorba de brandul Steaua. Eu aşa vedeam situaţia şi din vînzarea jucătorilor, pentru că acel jucător purta acest brand pe piept. Nu se pune problema de a vinde acest brand, se pune problema de a stabili un preţ", a precizat Florin Tălpan la televiziunea sportro.
Ce înseamnă 10% din veniturile Stelei? În 2014, campioana României a încasat 26,25 de milioane de euro. Asta înseamnă că, dacă ar fi existat acest acord, Armata ar fi avut de primit nu mai puţin de 2,625 milioane! Fără a include aici banii pe care îi încasează deja din chiria pentru arena din Ghencea.
6 SURSE DE VENIT ÎN 2014
1. EUROPA - 9.900.000 milioane
# Market Pool Champions League pentru sezonul trecut
5.000.000
# Bonus 3 puncte Champions League pentru sezonu trecut
1.500.000
# Play-off Champions League acest sezon
2.100.000
# Acces grupe Europa League acest sezon
1.300.000
2. TRANSFERURI - 9.600.000 milioane
# Bourceanu la Trabzonspor
1.300.000
# Pintilii la Al Hilal
1.500.000
# Gardoş la Southampton
6.800.000
3. COMPETIŢIA INTERNĂ - 3.650.000
# Drepturi TV Liga 1
3.500.000
# Cupa României şi Cupa Ligii - 150.000
4. SUPORTERI - 1.500.000
# Meciuri în cupele europene
700.000
# Meciuri în Liga 1
800.000
5. SPONSOR - 800.000
# Contract cu City Insurance
500.000
# Contract cu DOMO
100.000
# PUBLICITATE
200.000
6. ANTRENOR
# Reziliere unilaterală a lui Reghecamp
800.000
* toate sumele sînt în euro
MApN a venit cu o primă propunere pentru ca Steaua să folosească în continuare marca, după ce ÎCCJ a publicat motivarea în cazul procesului pierdut de echipa patronată de Gigi Becali.
{{text}}