Este cunoscător al fenomenelor sportive de masă din Statele Unite ale Americii, în special în baseball, însă şi un foarte bun cunoscător al fotbalului ilfovean. De mai bine de 8 ani este alături de echipele de fotbal din Ilfov, cu diferite proiecte de dezvoltare a imaginii, de îmbunătăţire a comunicării în media românească. A pus bazele proiectului Media Logistic Concept, care deţine site-urile ilfovsport.ro şi teresport.ro, dar şi publicaţia lunară IlfovSport, care se apropie la de trei ani de la prima apariţie.
“Imaginea reprezintă un vector important în sport. Din păcate, acest element important a fost înţeles greşit în România, promovarea non-valorilor ajungând la un nivel nedorit. Fotbalul românesc a ajuns la limita subzistenţei din cauza lipsei de atenţie acordate departamentelor de Imagine şi de Marketing. Sunt afirmaţii dure, însă exemplul de peste ocean este grăitor, sporturile naţionale din Statele Unite ale Americii au devenit fenomene de masă datorită imaginii şi a marketingului. Am decis să mă implic direct în activitatea Concordiei Chiajna, în paralel cu activitatea pe care mi-o desfaşor la Ilfov Sport, pentru că în acest moment clubul din Ilfov deţine una dintre cele mai dezvoltate baze sportive din România, iar lucrul acesta merită să fie fructificat cum se cuvine. Concordia Chiajna nu mai este un club mic, Concordia Chiajna merită să evolueze în elită”, a declarat Cristian Manea.
Concordia lucrează intens şi la imagine. Cristian Manea a fost ales de Comitetul Director să reprezinte brandul echipei de la marginea Bucureştiului. Cristian Manea are o experienţă vastă în domeniul marketingului, peste 15 ani pe piaţa din România, cu contacte şi referinţe foarte bune.
{{text}}