Rossonerii au găsit soluţia anticriză, semnînd un contract cu Sanrio pentru lansarea unei colecţii exclusive în aprilie, dorind să atragă pe San Siro femeile şi cei mai tineri tifosi.
Dacă tot nu mai sperie pe nimeni în Serie A, rătăcindu-se la mijlocul clasamentului, AC Milan s-a gîndit să-şi facă o schimbare de imagine. Temutul Diavol, porecla rossonerilor, şi-a găsit o nouă parteneră pentru rebranduire: Hello Kitty! Simpatica pisicuţă albă a companiei japoneze "Sanrio".
Bizara colaborare anunţată ieri prevede lansarea la mijlocul lunii aprilie a unei colecţii exclusive, destinate femeilor, dar şi celor mai tineri suporteri, în dorinţa de a-i convinge să vină pe San Siro. Hello Kitty va fi şi mascotă a squadrei lui Pippo Inzaghi şi va apărea pe teren înaintea meciurilor.
"Ideea asocierii unui suflet feminin cu sportul prin excelenţă masculin a fost incitantă. Personajul o să prindă la public, avînd impact şi la fanii asiatici", a explicat directorul comercial Jaap Kalma.
8 este locul ocupat de Milan în Serie A după 28 de etape, cu 38 de puncte, la 9 distanţă de zona Europa League
{{text}}