De la 1 iulie 2015, UEFA Champions League are un nou sponsor oficial: PepsiCo.
Compania de băuturi răcoritoare se alătură astfel grupului de 8 parteneri, care asigură partea financiară a celei mai importante competiții a cluburilor din Europa: UniCredit, Master Card, Gazprom, PS4, Nissan, Heineken, Adidas și HTC.
Cele mai importante branduri emblematice precum Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX și Pepsi sînt incluse în programul de sponsorizare. "Odată cu încheierea acestui parteneriat, relaţia îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiţii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon.
Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunități extraordinare pentru ambele părți. De-abia aşteptăm să împărtăşim pasiunea noastră pentru fotbal cu fanii UEFA Champions League din Europa şi din întreaga lume″, a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.
Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de la Berlin din acest an dintre Barcelona și Juventus Torino, cîștigată de formația catalană cu 3-1, a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungînd la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audiență live anticipată la 180 de milioane de fani.
Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămîni, în total disputîndu-se 145 de partide. Pe parcursul unui sezon, Liga oferă cel puțin de 110.000 ore de conținut TV, iar audienţele sînt semnificative la nivel regional și global, atingînd 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.
Ce alte competiții importante sponsorizează PepsiCo
- National Basketball Association (NBA)
- National Football League (NFL),
- National Hockey League (NHL)
- Major League Baseball
{{text}}