Volkswagen a lansat break-ul cu aptitudini de crossover, Alltrack-ul fiind o variantă mai ieftină în comparație cu Tiguanul.
Noul Volkswagen Golf Alltrack a ajuns în România! Mașina, care a fost lansată în premieră mondială în toamna anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, este un break cu aptitudini de crossover.
Alltrack este mai înalt decît un VW Golf Variant și, pentru a pătrunde și pe terenuri accidentate, garda la sol este cu 20 de milimetri mai mare față de un Golf normal. Spoilerele față și spate au fost redesenate, partea din spate a caroseriei fiind îmbrăcată cu protecții din plastic.
Alltrack este disponibil cu trei motorizări diesel (1.6 TDI, 110 CP și 2.0 TDI cu două versiuni de putere, 150 și, respectiv, 184 CP) și una pe benzină, 1.8 TSI, 180 CP. Cea mai mică cilindree pe motorină oferă un consum mediu, conform cifrelor oficiale comunicate de către producătorul din Wolfsburg, de numai 3,9 litri/100 de kilometri.
Prețul de pornire pentru un VW Alltrack 110 CP TDI, tracțiune integrală, transmisie manuală cu 6 trepte, este de 25.134 de euro (TVA inclus), o variantă mai ieftină în comparație cu Tiguan-ul.
ADVERSARELE LUI VW GOLF ALLTRACK
- Skoda Octavia Scout
- Seat Leon X-Perience
VOLKSWAGEN GOLF ALLTRACK
Motorizare | Putere/Cuplu | Transmisie | Consum (l/100 km) | Viteză maximă (km/h) | Preţ în euro (TVA inclus) |
1.8 TSI | 180 CP/280 Nm | DSG | 6.5 | 217 | 28.470 |
1.6 TDI | 110 CP/250 Nm | Man 6 | 3.9 | 187 | 25.134 |
2.0 TDI | 150 CP/340 Nm | Man 6 | 4.9 | 207 | 27.145 |
2.0 TDI | 184 CP/380 Nm | DSG | 5 | 219 | 29.931 |
SUV-ul lui Lamborghini anunțat în 2018
După negocierile cu guvernul italian, care a cerut ca producția lui să se facă în Italia în schimbul reducerii unor taxe, compania din Emilia Romagna a anunțat că SUV-ul lui Lamborghini, anunțat deja de conceptul Urus, va fi produs la uzina din Sant'Agata Bolognese, începînd cu 2018.
Volkswagen Group, proprietarul celebrei mărci, va investi pe măsură, cîteva sute de milioane de euro, iar principalele piețe pentru SUV-ul lui Lambo vor fi SUA, China, Marea Britanie, Germania, Rusia și, bineînțeles, țările din Orientul Mijlociu. Lamborghini s-a bucurat de un real succes anul trecut, marca italiană vînzînd 2.530 de unități, record în istoria mărcii.
Primele imagini cu Skoda Superb Combi
Skoda Superb în varianta berlină a ajuns la cea de-a treia generație. Noua variantă break va fi arătată în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, din toamnă anului curent, iar producătorul ceh a publicat primele imagini oficiale ale modelului și cîteva informații privind acesta.
Portbagajul va avea 660 de litri (cu 27 mai mulţi față de generaţia precedentă), iar prin plierea banchetei spate, acesta poate atinge 1.950 litri. Skoda Superb Combi va fi și ea echipată cu sistemul adaptiv de control dinamic al şasiului, DCC. Modelul, realizat pe platforma MQB, are o caroserie mai uşoară cu pînă la 75 de kilograme.
Un milion de unități pentru Mazda CX-5
După trei ani și 5 luni de la lansare, producția modelului Mazda CX-5 a ajuns la o cifră jubiliară, 1.000.000 de unități. Un succes pentru primul crossover compact realizat de constructorul japonez.
Este cel de-al doilea model din gama celor de la Mazda care obține această performanță, Mazda 3 fiind însă pe primul loc în acest top pentru că a atins într-o perioadă și mai scurtă cifra de un milion de unități produse.
CX-5 este primul crossover compact produs de către niponi, fiind totodată şi primul model căruia i-a fost implementat designul Kodo. Mazda CX-5 a primit titlul de Maşina Anului în Japonia.
Audi pregătește artileria grea: Q1, Q6 și Q8
Audi a comunicat datele cînd se vor lansa noile modele ale constructorului german. Q1 (foto) va fi un SUV compact și va avea dimensiunile lui A3, diferența dintre un Q1 și Q3 fiind de 18,5 centimetri. Data de lansare va fi anul viitor. Cel de-al doilea SUV va fi Q6, urmînd să fie adversarul lui BMW X6.
Modelul se lasă așteptat pentru că cei de la Ingolstadt spun că apariția lui pe piață se va produce în 2018. Va exista și o versiune complet electrică, Q6 e-tron, care va avea o autonomie de 500 kilometri. Cel mai mare SUV de la Audi va fi Q8, programat pentru 2019. Un segment în care rivalii de la Mercedes au deja GL-ul, iar BMW va muta și el cu entry level-ul X7.
Apare noul Camaro
Cea de-a a șasea generație a modelului Camaro a fost dezvăluită oficial de către Chevrolet, un muscle-car care acum are un look mult mai agresiv. Trei motorizări vor fi disponibile, un motor turbo de 2.0 litri cu patru cilindri, ce poate dezvolta 275 CP și 400 Nm. Urmează propulsorul V6 de 3.6 litri, cu o putere de 335 CP și 385 Nm, iar varianta de top va fi un V8 de 6.2 litri.
Acesta dezvoltă 455 CP și 617 Nm. Noul Chevrolet Camaro va fi disponibil pe piața din Statele Unite ale Americii din această toamnă. Cum General Motors și-a retras reprezentanțele Chevy din Europa, vor fi însă anumite piețe de pe bătrînul continent care vor primi comenzi pentru Camaro începînd cu 2016.
Piața second-hand în creștere
Primele patru luni din 2015 au însemnat o creștere cu aproape 15% a înmatriculărilor de automobile second-hand pe piața din România, conform datelor furnizate de către Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor. Dacă în aceeași perioadă a anului trecut s-au înregistrat 64.286 de unități, acum, în 2015, s-au înmatriculat 73.824 de mașini.
În continuare, cea mai căutată marcă pe piaţa automobilelor la mîna a doua în perioada ianuarie-aprilie este Volkswagen (21.182 de unităţi). Urmează Opel, cu 12.600 de unităţi, apoi Ford (8.550 unităţi), BMW (5.070 unităţi) şi Audi (4.960 unităţi).
{{text}}