Dacia este de mai mulți ani sponsorul principal al celor de la Udinese. Firma de automobile românească vrea să se extindă și a făcut o ofertă pentru a cumpăra drepturile de nume pentru stadionul formației din Serie A.
Dacă cele două părți ajung la un consens, Stadio Friuli va deveni Dacia Arena Friuli, anunță site-ul automarket.ro. Logo-ul mărcii Dacia a apărut pentru prima dată pe tricourile echipei din prima divizie italiană, unul dintre cele mai tari campionate europene, în urmă cu șapte ani.
Dacia şi-a făcut apariţia prin tricourile echipei implicit în preliminariile Champions League şi apoi în Europa League, acolo unde Udinese a reprezentat Italia pentru câteva sezoane, menționează sursa citată.
Colaborarea dintre Dacia şi Udinese e gata acum să treacă la un nou nivel, presa italiană anunţând că există discuţii avansate pentru ca noul stadion pe care va juca Udinese începînd cu primăvara anului 2016, care are 30.000 de locuri şi va fi terminat la finalul lui 2015, să poarte numele mărcii româneşti.
Dacă Dacia va reuşi să ajungă la consens cu suporterii şi cu şefii echipei Udinese, noul stadion va fi primul din Italia care-şi vinde drepturile de nume unei companii private, informează automarket.ro.
500.000 de euro pe an ar urma să plătească firma românească pentru ca stadionul să se Dacia Arena Friuli
{{text}}