Modernul stadion din Udine devine primul din Peninsulă sponsorizat de un brand auto.
Dacia Arena ia astfel locul vechiului Friuli și va fi inaugurată pe 17 ianuarie, la meciul cu Juventus. Bijuteria are 25.000 de locuri fiind întîia din Italia fără garduri de protecție.
Dacia cucerește tot mai mult Italia. Brandul low-cost al grupului Renault, care e sponsor principal la Udinese de 7 ani, va da și numele noului stadion al bianconerilor.
Vetustul Friuli, remodernizat, va deveni oficial "Dacia Arena" pe 17 ianuarie, cu prilejul partidei împotriva campioanei Juventus. O premieră în Peninsulă ca un constructor auto să-și asocieze imaginea cu un stadion de fotbal!
Bijuteria de 25.000 de locuri, cu scaune multicolore, impresionează prin proiectul futurist, relevat de acoperișul diamantat, și absența gardurilor ce separă tribunele de teren, altă noutate în Italia. Tot peste opt zile, suporterii lui Udinese vor avea acces și la Peluza Sud, ultima tribună finalizată.
Dacia Arena va intra în galeria arenelor sponsorizate din Europa, alături de Etihad Stadium (Man. City), Emirates (Arsenal), Allianz Arena (Bayern), Signal Iduna Park (Dortmund).
"Voi fi fericit să celebrez nașterea noului stadion împreună cu managementul Dacia, ce a dorit să ne fie alături și prin această prestigioasă sponsorizare"
Gianpaolo Pozzo, patron Udinese
500.000 €anual va achita Dacia pentru ca numele său să se asocieze cu stadionul friulan
25.000.000 €a costat reconstrucția arenei din Udine
{{text}}