Fotbal   •   Liga 1   •   STEAUA

Florin Talpan a explicat cum a ajuns brandul Steaua să valoreze 57, 3 milioane de euro: "Cupele, campionatele și cele 17.416 medalii au contat"

Articol de Gazeta Sporturilor   —  miercuri, 24 februarie 2016

Florin Talpan, juristul Clubului Sportiv Steaua București, a explicat cum s-a făcut evaluarea prin care marca Steaua valorează 57,3 milioane de euro.

"Evaluatorul ANEVAR a fost selectat în urma unei proceduri de achiziție publică, la care au participat trei ofertanți. Au fost mai multe contestații, care au fost respinse în timp. De aceea, procedura de evaluare a durat atât de mult. Evaluarea brandului Steaua s-a făcut la standardele internaționale 4S pentru activele necorporale.

S-au folosit criterii obiective, indicatorii financiari din ultimii ani ai CS Steaua București, precum și cele 17.416 medalii, cupe și campionate câștigate la toate competițiile la care au participat sportivii Stelei, inclusiv performanțele din fotbal, în frunte cu Cupa Campionilor Europeni și Supercupa Europei. Altfel spus, evaluarea a ținut cont și de activitatea echipei de fotbal din perioada în care aceasta a aparținut CS Steaua, adică până în 2004”, a spus Talpan pentru Digi Sport.

"Dialogul cu FC Steaua este deschis, dar pentru acest lucru cei de acolo trebuie să-și schimbe denumirea la Registrul Comerțului și să achite daunele pentru folosirea neautorizată a mărcii Steaua. Acestea sunt condițiile în care se poate continua" Florin Talpan

"Pentru a înlătura orice confuzie, trebuie să precizez că brandul Steaua București nu se rezumă doar la o siglă, ci reprezintă notorietatea acestui club în lume din 1947 și până în prezent" Florin Talpan

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.