ProTV a devenit azi a doua televiziune din România care va da meciuri de la Euro 2016, alături de Dolce, după ce a achiziționat opțiunea free-to-air, rămasă liberă din cauza crizei financiare din TVR.
Paginademedia.ro dezvăluie azi că postul din Pache Protopopescu "își poate acoperi suma dată pentru a cumpăra drepturile (aproximativ două milioane de euro) dacă își vinde chiar și 60-70% din spațiul publicitar de la Euro 2016".
Sursa citată mai precizează că "o reclamă la Euro va costa minimum 4.800 de euro și poate ajunge chiar și la 25.000, la un meci al României" și estimează că "pe meciurile naționalei încasările Pro TV s-ar putea ridica la 250.000-300.000 de euro".
Toate calculele AICI
Ce înseamnă opțiunea free-to-air:
- Cel mai bun meci al zilei
- Toate meciurile României
- Toate meciurile din sferturi
- Semifinalele
- Finala
EURO 2016 se va disputa între 10 iunie și 10 iulie, iar România este în grupa A, cu Franța, Elveția și Albania. Primul meci al turneului va fi Franța - România.
{{text}}