Fotbal   •   Liga 1   •   MARCA

Departamentul de marketing, irelevant pentru Becali: "Nu-i interesează pe oameni ciocolata Steaua" » Cât e dispus să ofere pentru marcă

Foto: Gazeta Sporturilor

Articol de Gazeta Sporturilor   —  sâmbătă, 24 septembrie 2016

Gigi Becali a dezvăluit cât este dispus să plătească pentru marca Steaua și a vorbit despre motivele care l-au determinat să desființeze departamentul de marketing al echipei.

"Din punctul meu de vedere, eu aș da pe an undeva la 10.000-20.000 de euro, așa simbolic. Pentru că marca asta nu produce nimic. Eu am avut experiența asta cu Departamentul de Marketing și pierdeam 10.000 de dolari pe lună cu fulare și materiale promoționale.

Atunci am desființat serviciul de marketing și nu mai vând nimic. Sunt alte mărci, Riesling, misling, nu știu, nu mă pricep, care se vând. Dar nu-i interesează pe oameni ciocolata Steaua. Singurele lucruri care merg sunt de îmbrăcăminte sport, dar și de-astea câte să vinzi ca să câștigi mai mult de 3,7 milioane pe an?", a spus patronul roș-albaștrilor pentru agenția News.ro.

Afirmațiile lui Gigi Becali vin în contextul în caer Guvernul vrea să scoată la licitație marca Steaua, la aproximativ 9 luni după ce expertul evaluator mandatat de MApN a stabilit că acest produs valorează 57,3 milioane de euro (detalii AICI).

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.