Uber, compania americană care a dezvoltat o aplicație pentru tablete și smartphone-uri care le pemite clienților să comande limuzine cu șofer sau taxiuri, i-a oferit lui Tottenham 20 de milioane de euro pentru drepturile de a da numele viitorului stadion al grupării engleze.
Potrivit site-ului squawka.com, discuţiile dintre clubul londonez şi compania americană au avut loc prima dată în luna iulie a acestui an, însă acestea au fost puse în stand-by. Motivul? Interesul puternic al altor companii care ar vrea să pună mâna pe respectiva înțelegere, printre care Fondul Autoritar de Investiţii din Qatar.
Tottenham este dispusă să accepte un posibil acord pentru o sumă cuprinsă între 20 şi 25 de milioane de lire, cu un contract valabil între 6 şi 15 ani, clubul căutând să asigure stabilitate financiară în ceea ce priveşte construcţia stadionului.
Costurile viitoarei arene se ridică la 400 de milioane de euro. Aceasta va avea 61.000 de locuri, urmând a fi gata înaintea sezonului 2018-2019.
{{text}}