Liga 1

DOCUMENTE OFICIALE Detalii de culise din războiul Badea - Negoiță » Fostul șef de la Dinamo a luat o măsură radicală! Actuala echipă a "câinilor" poate ajunge ca Steaua

Articol de Vlad Nedelea  —  Wednesday, 23 November 2016

Războiul dintre Nicolae Badea și Ionuț Negoiță atinge noi culmi, iar fostul președinte din Ștefan cel Mare trece la măsuri dure. Totul a pornit după ce Negoiță a deschis un nou magazin, la hotelul său, unde vinde produse cu marca Dinamo.

Citește răspunsul oferit de actuala conducere dinamovistă!

Astăzi, Badea a trimis către Negoiță o notificarea prin care îi interzice ca la magazinul Dinamo, deschis la hotelul Rin, să vândă produse cu emblema clubului alb-roșu. În plus, fostul președinte vrea ca echipa condusă de Negoiță să nu mai folosească site-ul fcdinamo.ro, care îi aparține lui Badea de 14 ani.

În plus, din documente reiese că Badea interzice ca "Dinamo-Negoiță" să mai folosească nocturna de la baza de pregătire de la Săftica.

Palmaresul, stema și sigla lui Dinamo au rămas la Badea. Jucătorii pot purta stema pe tricouri, la meciuri sau la diverse acțiuni, dar se dorește ca magazinul oficial să nu se mai vândă produse cu brandul lui Dinamo.

"Dinamo-Negoiță" are termen de 5 zile de când va primi notificarea să renunțe la magzinul de la Rin și la tot site-ul. Dacă nu respectă notificarea, Badea ar putea trece la acțiuni mai dure, iar echipei i-ar putea fi interzisă folosirea mărcii și în meciuri.

"Notificare prin care vă solicităm:

1. Încetarea în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei Notificări a utilizării numelui domeniului "fcdinamo.ro"

2. Încetarea în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei Notificări a utilizării mărcii Dinamo"  se arată în documentul trimis de Badea

"Dinamo-Badea", care deține magazinul de la stadion, a încercat să facă un contract cu Nike, actualul sponsor tehnic al echipei Dinamo, dar a renunțat atunci când a văzut condițiile din contract, plus ce oferă producătorul de echipament. Astfel, s-a ajuns la o înțelegere cu Lotto, fostul sponsor al clubului.

"Le interzicem să mai folosească în scop comercial FC Dinamo și sigla. Deocamdată în plan comercial. Le dăm păsuire în plan sportiv. Ei s-au întâlnit amândoi, dar e ca și cum nu s-ar fi întâlnit", susțin sursele GSP.

"Magazinul Lotto e deschis de o lună jumătate, ei au de o săptămână. Totul era deschis, doar că nu aveam firma luminoasă sus. Am ales Lotto pentru că ei sunt serioși tot timpul. Vrem să luăm embleme brodate, nu aceste embleme cu transfer termic", adaugă sursele noastre.


Foto: Raed Krishan (Gazeta Sporturilor)

 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.