Mai sunt doi ani până la lansarea noului Volkswagen Golf VIII. Până atunci, germanii au revoluționat actualul model. Fără prea multe schimbări la exterior, în schimb au apărut motorizări și transmisii automată noi. Revoluția tehnologică este însă la interior
Volkswagen Golf, o mașină extrem de populară pe tot globul, se află acum la generația cu numărul 7. Cel mai probabil, noul model va atinge cifra 8 abia peste doi ani, astfel că germanii s-au gîndit că, deocamdată, e vremea unui facelift.
Și l-au făcut, fără schimbări majore la exterior. Designul este unul nou însă pentru faruri, pentru barele de protecţie și grila radiatorului, cu inserții noi cromate. De asemenea, blocurile optice spate sunt echipate cu lumini LED.
La interior, lucrurile stau mult mai bine față de ultimul model. Două sisteme de navigaţie, ambele fiind opţionale. Sistemul Discover Media este echipat cu un touchscreen color de 8 inch, iar cei pretențioși pot opta pentru Discover Pro, care oferă şi funcţia inovatoare de control prin intermediul gesturilor.
Pe un ecran mai mare, imens am putea spune, 9,2 inch, adică 23,4 cm, amplasat pe consola centrală, cu un singur gest cu mâna în zona display-ului, posturile de radio se pot schimba singure.
TEHNOLOGIE
La capitolul tehnologie, noul Golf excelează. Funcția ACC, opțională, reglează automat distanța față de mașina din față, măsurând distanţa şi viteza faţă de mașinile din faţă. "Front Assist" este sistemul care avertizează că există un risc de coliziune cu vehiculul din faţă. El poate frâna automat pentru a reduce viteza la care se produce impactul. Funcţia City are rolul de frânare de urgenţă pentru traficul urban, la viteze de deplasare reduse, iar funcţia Pedestrian Monitoring poate detecta dacă un pieton intră în mod neaşteptat pe carosabil.
MOTORIZĂRI
Deocamdată, Volkswagen Golf oferă două propusoare pe benzină. Motorul 1.0 TSI, 110 CP, un motor în 3 cilindri, supraalimentat. 1.4 TSI oferă două versiuni de putere, 125 și 150 CP. La capitolul diesel, vorbim de 1.6 TDI, 115 CP și 2.0 TDI, 150 CP. Este așteptat și un motor nou, 1.5 TSI, 150 CP, pe care constructorul din Wolfsburg vrea să-l implementeze în toată gama Volkswagen.
PREȚURI
Noul Golf VII (facelift) poate fi deja comandat în România. Prețul de pornire este de 15.844 euro (TVA inclus) pentru 1.0 TSI, benzină, iar vârful de gamă ajunge la 24.366 euro (TVA inclus) pentru "dieselul" 2.0 TDI, 150 CP, transmisie automată DSG, 7 rapoarte
MENȚIUNI
- 33 de milioane de unități VW Golf s-au vândut în toată lumea din 1874 și până în prezent
- 980.000 de unități s-au vândut la nivel global în 2016
- o nouă transmisie automată DSG, 7 rapoarte, dublu ambreiaj
- noul Golf GTI oferă versiuni superioare de putere (de la 230 la 245 CP, pachet Performance), dar și o variantă diesel GTD, cu motor 2.0 litri și 184 CP;
- semnalizare dinamică pentru stopurile LED
- jante de 16, 17 și 18 inch
- Volkswagen Golf VIII este așteptat în 2019
Save
Save
Save
Save
Save
{{text}}