Liga 1

Superstrategie de marketing la Viitorul! Planul lui Hagi pentru a avea stadionul plin la fiecare meci din play-off

Articol de Ionuţ Coman  —  luni, 06 martie 2017

Viitorul a terminat pe primul loc sezonul regulat și intră cu mari speranțe pentru titlu în play-off. Echipa lui Hagi vrea să se asigure că va avea stadionul plin așa că a adoptat o strategie inedită de marketing.

Clubul lui Hagi vinde pachete pentru cele 5 meciuri de pe teren propriu la un preț promoțional. În schimb, dacă suporterii vor să-și cumpere tichete doar la anumite meciuri, vor trebui să scoată din buzunar bani destul de mulți.

Abonamentele promoționale pentru cele 5 meciuri oficiale din se vor putea achiziţiona la preţurile de 120 lei – Tribuna I și 100 lei – Tribuna a II-a. În schimb, biletele la un singur meci au următoarele prețuri:

Tribuna I = 100 lei/bilet , Tribuna a II-a = 80 lei/bilet , Peluza I + Peluza a II-a = 20 lei/bilet.

Viitorul va disputa 5 meciuri pe teren propriu, iar adversari vor fi Steaua, Dinamo, Astra, CFR și CS U Craiova.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.