Autocarul Iveco al FCSB a ajuns la 10 ani vechime, iar urmele de uzură se pot vedea cu ușurință.
La ultimul meci al lui FCSB, victoria 1-0 cu CS U Craiova, la Severin, fotoreporterul GSP a surprins câteva imagini în care se pot observa loviturile pe care caroseria le-a încasat de-a lungul timpului.
Autocolantul cu noua emblemă pus să acopere stema vopsită inițial s-a deteriorat și el.
Atunci când a fost cumpărat, autocarul Stelei a fost unul dintre cele mai moderne din Liga 1.
Alte detalii despre autocarul Stelei
- a fost fabricat în 2007
- are motor de IVECO, iar caroseria este de la firma Irisbus din Spania
- în afara celui al Stelei, mai sunt două autocare la fel în România, însă nu activează în sport
- consumă 33-35 de litri de motorină la suta de kilometri
- are un rezervor de 550 de litri
- un plin costă 2.400-2.500 de lei, iar vignieta pe an nu mai puţin de 3.000 de lei
250.000 €a costat autocarul Stelei
{{text}}